וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ליאור רפאלוב כבש בגמר שלישי ברציפות וסידר גביע לאנטוורפן

הקשר הוותיק קבע את ה-0:1 בגמר מול האקסית קלאב ברוז', במדיה כבש בגמרים ב-2015 ו-2016. שער ובישול לביברס נאתכו בניצחון פרטיזן

מסיבת העיתונאים של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן/ההתאחדות לכדורגל

ליאור רפאלוב כבש הערב (שבת) בגמר הגביע הבלגי בפעם השלישית ברציפות בשלוש הופעותיו במעמד - וסידר לאנטוורפן גביע שלישי בתולדותיה עם 0:1 על האקסית קלאב ברוז'. הקשר הישראלי היה במקום הנכון כדי לדחוק פנימה בדקה ה-25 מול שער ריק אחרי הכנה של סימון יוקלרוד, והעניק למאמנו החדש איבן לקו ניצחון יוקרתי במיוחד מול האלופה שרצתה לזכות בדאבל, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת.

כזכור, רפאלוב העניק לברוז' את הגביע ב-2015 עם שער ניצחון מרהיב בתוספת הזמן. שנה לאחר מכן הוא זכה עם הקבוצה באליפות ושוב כבש בגמר, אבל אז הכחולים-שחורים הפסידו 2:1 לסטנדרד ליאז'. בפברואר העלה רפאלוב את אנטוורפן לגמר עם פנדל שקבע 0:1 בגומלין מול קורטרייק (1:1 במשחק הראשון) וסך הכול יש לו 13 שערים ב-2019/20 - שניים בגביע ו-11 בליגה.

הכדורגל הבלגי לא שוחק מאז פרוץ משבר הקורונה, כשברוז' הוכתרה לאלופה בזכות יתרון 15 נקודות בפסגה אחרי 29 מחזורים ואנטוורפן דורגה רביעית והשיגה כרטיס לליגה האירופית. כעת היא זכתה כאמור בגביע השלישי בתולדותיה והראשון מאז 1992.

שחקני אנטוורפן חוגגים אחרי השער של ליאור רפאלוב. רויטרס
ערימת ילדים. שחקני אנטוורפן לאחר השער של ליאור רפאלוב/רויטרס

ביברס נאתכו פתח את עונת 2020/21 עם שער מהנקודה הלבנה וגם בישול, כשפרטיזן בלגרד ביצעה מהפך וניצחה 1:3 בחוץ את נפרדאק. קפטן נבחרת ישראל, שכבש שמונה שערי ליגה בעונה הראשונה שלו בסרביה, בעט פנדל מדויק אל הרשת בדקה ה-86 במחזור הפתיחה של העונה השנייה. לזאר מרקוביץ' נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה ומיד השווה עבור פרטיזן בדקה ה-46, אחרי מסירה גאונית של נאתכו לרחבה. מרקוביץ' נפצע במהלך והוחלף בדקה ה-55 על ידי ניקולה צ'וליץ' בן ה-17, שבתוספת הזמן חתם את התוצאה.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. GettyImages
התחיל כמו שסיים את העונה הקודמת. ביברס נאתכו/GettyImages

גם העונה החדשה בסקוטלנד יצאה לדרך עם נציגות ישראלית, כאשר אופיר מרציאנו פתח בשערה של היברניאן בניצחון הביתי 1:2 על קילמרנוק. זה היה המשחק הרשמי הראשון של היבס מאז ההפסד הביתי בדרבי מול הארטס ב-3 במרץ, שלאחריו הופסקה הליגה בגלל הקורונה. מרטין בויל כבש את השער הראשון של הירוקים העונה בדקה החמישית והשלים צמד בדקה ה-34, כשמרציאנו נכנע לכדור חופשי של כריס ברק הוותיק בדקה ה-44 ומנע שוויון עם הצלה יפה בדקה ה-62 אחרי כדור שפגע בקפטן שלו פול הנלון ושינה כיוון.

האלופה סלטיק, עם ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד, תפתח את העונה שלה מחר בבית מול המילטון אקדמיקל.

שחקני פורטו חוגגים את זכייה בגביע הפורטוגלי. רויטרס
דאבל. פורטו חוגגת/רויטרס

עוד באירופה

* שאנסל אמבמבה כבש צמד בנגיחות והוליך את פורטו לניצחון 1:2 על בנפיקה בגמר הגביע הפורטוגלי. פורטו השלימה דאבל בזכות הניצחון, על אף ששיחקה כל המחצית השנייה בעשרה שחקנים. אמבמבה נגח פנימה בדקות ה-47 וה-58, בנפיקה צימקה בפנדל לפני הסיום (84) ושכבה על השער של פורטו עד לשנייה האחרונה ואף נעצרה בקורה בתוספת הזמן, אך בסופו של דבר פורטו חגגה את התואר בשנה מושלמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully