וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מאמן, אין אימונים, תהיה קבוצה? המצב המביש של הפועל ראשון לציון

שישה ימים לפני פתיחת גביע הטוטו, ורק קבוצה אחת בשתי הליגות הבכירות עדיין לא מתאמנת. עוד בלאומית: עידן שמש חזר לקטמון

מסיבת העיתונאים של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן/ההתאחדות לכדורגל

עם סיום העונה הסדירה בליגה הלאומית והכניסה לפלייאוף העליון, הפועל ראשון לציון נהנתה מיתרון של שש נקודות על פני בני סכנין (וחמש על פני הפועל קטמון) בקרב על הכרטיס השני לליגת העל. למרות חילופי המאמנים והמעידות החוזרות, הכתומים היו תלויים בעצמם והחזרה לליגה הבכירה נראתה קרובה. אלא שאז הגיעה קריסה טוטאלית בפלייאוף, עוד חילופי מאמנים, ירידה למקום החמישי וכעת הכאוס שולט.

שישה ימים בלבד לפני המשחק הראשון שלה בגביע הטוטו (בחמישי מול בית"ר תל אביב בת ים), הפועל ראשון לציון כלל לא מתאמנת. לכתומים אין מאמן (עומר פרץ שהחליף למחזורי הסיום את מנחם קורצקי חזר על פי חוזהו לכפר שלם), רוב השחקנים עזבו והמעטים שנשארו עורכים לבדם אימונים פרטיים עם מאמן כושר ולא מקבלים תשובות.

עמוס לוזון בעלים הפועל ראשון לציון. לירון מולדובן
נשען על הגדר. עמוס לוזון/לירון מולדובן

הבעלים עמוס לוזון, שהביע בחודשים האחרונים את רצונו לעזוב, הבטיח לראש העירייה רז קינסטליך שימשיך לעונה נוספת אבל יבצע שינויים. בפועל, כרגע לא קורה שום דבר וגם במנהלת הליגות לא נתנו את הדעת בעניין הקבוצה היחידה בשתי הליגות הבכירות שעדיין לא ערכה אימון אחד לקראת העונה שנפתחת ממש עוד רגע.

השבוע שוחרר מהקבוצה גם השוער והקפטן מתן עמבר. לפניו הספיקו לעזוב את ראשון לציון שחקנים רבים, ביניהם מאור ג'רסי, מתן פלג, נדב מוניס, ריף מסיקה, גל לוי, גיל יצחק, איתמר שבירו ומיקו ממן.

עוד בוואלה!

הפועל עפולה ניצחה 1:3 את בני לוד, שירדה לליגה א'

לכתבה המלאה

עידן שמש חזר להפועל קטמון

מי שממשיכה להיערך לפתיחת העונה וביצעה היום (שישי) חיזוק מרשים היא הפועל קטמון, שהחתימה את עידן שמש. החלוץ שיחגוג 30 בשבוע הבא, ירד ליגה עם הפועל רעננה, וכעת סוגר מעגל בקבוצה בה פרץ.
שמש סייע לקטמון להעפיל לליגה הלאומית עם 16 שערים בליגה א' בעונת 2012/13, ולאחר מכן כבש עוד 11 שערים בליגה השנייה, לפני שעבר למכבי פתח תקוה ומשם המשיך לבני סכנין, סקציה נס ציונה, הפועל חיפה וכאמור רעננה.

לאחר החתימה אמר שמש: "המון זמן חיכיתי לחזור. אני מתרגש, נחוש לשחזר את כמות השערים שלי פה בעונות הקודמות, ובטוח שמחכה לנו עונה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully