וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני דייויס כשיר למשחק מול הקליפרס, קוואי: "כמו עונה חדשה"

כוכב הלייקרס החלים מהפציעה בעינו ויחבור ללברון בדרבי בחידוש העונה (04:00), כוכב הקליפרס: "צריך לעבוד על הכימיה עד הפלייאוף". אמביד: "אני אוהב את בן סימונס ורוצה לשחק לצידו לכל אורך הקריירה"

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

נכון, אומנם המשחקים ייערכו באורלנדו ובלי הקהל הגדול שהיה אמור למלא הלילה (04:00) את הסטייפלס סנטר, אבל ליגת ה-NBA חוזרת הלילה עם שני משחקים כשבמוקד יעמוד הדרבי של לוס אנג'לס שיפגיש שתיים מהמועמדות הבכירות לזכות באליפות - הלייקרס והקליפרס.

שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, אנתוני דייויס. AP
מאצ' אפ מסקרן מאוד מול קוואי ופול ג'ורג'. לברון ודייויס/AP

סימן השאלה הגדול אצל הלייקרס היה סביב שיתופו של אנתוני דייויס, שנפצע בעינו במשחק הכנה נגד אורלנדו ולא חזר לשחק. בארה"ב דיווחו שדייויס בספק למשחק הלילה, אבל אחרי שעשה בדיקות נוספות ברביעי דייויס אמר שמצב העין שלו משתפר והוא צפוי לשחק. מוקדם יותר החודש דייויס אמר ש"הפגרה הארוכה נתנה לגוף שלי להתאושש". בכל מקרה בלייקרס ינהגו עמו במשנה זהירות כדי שיגיע במצב פיזי טוב ככל שניתן לפלייאוף, כנ"ל גם לגבי לברון ג'יימס כמובן.

אז בלייקרס יגיעו בסגל כמעט מלא למשחק הזה, אבל לדוק ריברס יש כאב ראש לא פשוט משום שהוא יחסר שלושה מכוכביו, פטריק בברלי, לו וויליאמס ומונטרז הארל. וויליאמס והארל הם השחקנים הכי אפקטיביים של הקליפרס בהתקפה אחרי קוואי לאונרד ופול ג'ורג' ושניהם קולעים קרוב ל-19 נקודות בממוצע למשחק עד כה העונה.

לאונרד התייחס לחידוש העונה ואמר: "בעיקרון, זו כמו עונה חדשה לגמרי. יש לנו שמונה משחקים עד הפלייאוף, אנחנו צריכים לנצל את המשחקים האלו כדי לבנות את הכימיה של הקבוצה". קוואי, שהוליך את טורונטו לאליפות מדהימה אשתקד, רושם העונה ממוצעים של 26.9 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק. הקליפרס ניצחו את הלייקרס בליל פתיחת העונה וניצחו שוב כעבור חודשיים. הלייקרס ניצחו במפגש האחרון בין השתיים במרץ, קצת לפני שהליגה הופסקה בגלל מגיפת הקורונה.

עוד בוואלה!

וויליאמסון בספק למשחק הפתיחה של הפליקנס, הקליפרס יעלו עם סגל חסר בדרבי

לכתבה המלאה

גם בפילדלפיה מתכוננים במרץ לפתיחה המחודשת. הסנטר ג'ואל אמביד שוחח עם התקשורת לפני המשחק הראשון, ונשאל על יחסיו עם בן סימונס, שצפוי לשחק לראשונה בעמדה מספר ארבע: "משמח אותי מאוד שהוא התחיל לקלוע שלשות. הוא סוף סוף הבין עד כמה זה חשוב. אני חושב שזה בדיוק מה שהיה חסר לנו כדי לזכות באליפות. אנחנו משחקים יחד רק שלוש שנים, והפוטנציאל שלנו אדיר. אני אוהב אותו מאוד, ואני רוצה לשחק לצידו לכל אורך הקריירה שלי. גם לו וגם לי יש המון פוטנציאל, אנחנו יכולים עוד להשתפר והרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully