וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאמסון בספק למשחק הפתיחה של הפליקנס, הקליפרס יעלו עם סגל חסר בדרבי

שיתופו של כוכב ניו אורלינס במשחק נגד יוטה ייקבע רק בסמוך לשריקה. לו וויליאמס, פטריק בברלי ומונטרז הארל צפויים להחמיץ את הקרב נגד הלייקרס

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

כשאדם סילבר דמיין את חידוש עונת ה-NBA, הוא בוודאי ראה לנגד עיניו את זאיון וויליאמסון והאפשרות שיתברג בפלייאוף יחד עם ניו אורלינס שלו. אבל לעת עתה ייתכן שחזרתו של הפורוורד הסנסציוני תידחה מעט: על פי מאמן הפליקנס אלווין ג'נטרי, שיתופו של זאיון במשחק פתיחת/חידוש העונה נגד יוטה (בין חמישי לשישי, 1:30) מוטל בספק.

וויליאמסון סיים רק אתמול בידוד במתחם ה-NBA בדיסניוורלד, אחרי שנאלץ לצאת ממנו מסיבות אישיות ולחזור לפני כמה ימים. לקראת המשחק, אמר המאמן שרק בסמוך למשחק יוחלט אם לשתף את וויליאמסון.

"אני והקבוצה נחליט מה הדבר הכי נכון והכי טוב עבורי ועבור העתיד שלי. הדבר החשוב ביותר הוא להישאר בטוח, אבל אתם מכירים אותי - אני רוצה לשחק כדורסל. אני פשוט כזה, וזה לעולם לא הולך להשתנות", אמר וויליאמסון.

זאיון הודיע חגיגית שאם הוא ישחק, אין לו שום רצון להיות תחת מגבלה של דקות שתיקבע על ידי הצוות הרפואי. "אם צריך, אשחק 48 דקות", אמר.

כך או כך, אם וויליאמסון יחמיץ את משחק הפתיחה, הוא לא יהיה היחיד. על פי כתב USA Today, הקליפרס יעלו לדרבי של לוס אנג'לס ללא לו וויליאמס, מונטרז הארל ופטריק בברלי, שלושה מהשחקנים הבכירים בקבוצה. קוואי לאונרד ופול ג'ורג', לעומת זאת, ישחקו כמתוכנן.

שחקנה של ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון. GettyImages
שוב כולם ייאלצו לחכות לו בסבלנות? זאיון וויליאמסון/GettyImages

בתוכנית First Take מטעם ESPN ניסו לקבוע מי השחקן הראוי ביותר לתואר ה-MVP של העונה הסדירה. שחקן העבר קנדריק פרקינס שהגיע להתארח טען כי המצטיין לדעתו הוא שחקנה של לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, ושלל את האפשרות שהתואר יילך לכוכבה של מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו.

"לאנתוני דייויס בעצמו יש קייס להיות ה-MVP מאחר והוא מוליך בכל הקטגוריות חוץ מאסיסטים", אמר פרקינס. "עצם זה שהוא אומר שלברון הוא המצטיין מדגיש עד כמה הוא מעריך את השהות לצד לברון, ושהוא מכיר בעובדה שהוא משתפר כשהוא בנוכחותו. אני יודע מה לברון מביא לצד ההגנתי כשהוא אפילו לא במהלך. הוא האדם הקולני ביותר באולם. הוא הכי מוערך".

עוד בוואלה! ספורט

ג'יימס הארדן להט עם 35 נקודות ב-29 דקות, ב-NBA מעריכים: הבועה תהיה גם בעונה הבאה

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס עם קנדריק פרקינס. GettyImages
משוכנע שקינג ג'יימס צריך לזכות ב-MVP. פרקינס עם לברון במדי קליבלנד/GettyImages

פרקינס, שזכה באליפות עם בוסטון סלטיקס ב-2008 התייחס גם למועמדותו של יאניס אנטטוקמפו: "המזרח חלש יותר. לברון נמצא בקונפרנס קשה יותר והוא מוליך אותו. גם השחקנים של הבאקס חושבים שברוק לופז הוא שחקן הגנה טוב יותר". שחקן עבר נוסף ואחד הפרשנים המוכרים ב-ESPN, ג'יילן רוז, יצא להגנתו של יאניס: "אני מסכים עם כל מה שנאמר על לברון, אבל זה לא מוריד מגדלותו של יאניס. מי אמר שהוא לא עושה את השחקנים לידו טובים יותר? לברון משחק ליד שחקנים גדולים, ליאניס יש אחריות גדולה הרבה יותר במשחק של הקבוצה שלו".

במהלך 60 משחקים ששוחקו העונה לפני שהופסקה הליגה, קלע לברון ג'יימס במדי לוס אנג'לס לייקרס 25.7 נקודות בממוצע למשחק, להן הוסיף 10.6 איסטים, 7.9 ריבאונדים, 1.2 חטיפות ו-0.4 חסימות. מנגד, ב-57 הופעות במדי מילווקי באקס רשם יאניס אנטטוקומפו ממוצעים של 29.6 נקודות, 13.7 ריבאונדים, 5.8 אסיסטים, חטיפה אחת וחסימה אחת למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully