וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט האריך את ההסכם עם ה-NBA בחמש שנים

בערוץ האריכו את שיתוף הפעולה וישדרו החל מיום חמישי את משחקי החזרה של העונה, כשיכללו בתפריט 54 שידורים, בהם 17 בשעות הערב המוקדמות, ועוד כ-75 משחקים בפלייאוף

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA/אתר רשמי

ערוץ הספורט וה-NBA ממשיכים את שיתוף הפעולה ביניהם לחמש שנים נוספת ומרחיבים את כמות השידורים ותכני ה-NBA בכל פלטפורמות השידור. החוזה כולל את חמש העונות הקרובות של הליגה עד לעונת 2024/25. בכך ממשיך ערוץ הספורט להיות גוף השידור הרשמי והבלעדי של משחקי ה-NBA בישראל.

החל מיום חמישי, ניתן יהיה לצפות ב-54 משחקי החזרה עד לסוף העונה הסדירה. השידורים יכללו 17 משחקים מוקדמים שישודרו החל משעה 19:30 (שעון ישראל), מדובר במספר משחקי הפריים טיים הגדול ביותר ששודרו בישראל בתקופה של שבועיים. יחד איתם ישודרו עוד כ-75 משחקים בשידור חי בשלב הפלייאוף. גם הסיבוב הראשון בפלייאוף, שיחל ב-17.8, יכלול משחקי פריים טיים.

החידוש בצפייה הוא חוויית משחק הכוללת שימוש ביותר מ-30 מצלמות, רובן רובוטיות, שיוצבו מחדש קרוב יותר למגרש ויציגו זוויות מצלמה שלא נראו בעבר, ובמיקומים שאינם נגישים כאשר ההיכל מלא בקהל. כמו כן, מיקרופונים מסביב למגרש יתפסו צלילים משופרים מהרצפה, כולל חריקות נעלי השחקנים וקפיצות כדור. כדי להעצים את חווית המשחק תקליטנים ושדרנים שיהיו בהיכל יסייעו בשכפול הצלילים ותחושת הקהל שהשחקנים רגילים אליהם.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. האתר הרשמי של לוס אנג'לס לייקרס, אתר רשמי
בהחלט יהיה מוזר, אבל נקבל את כל האפקטים/אתר רשמי, האתר הרשמי של לוס אנג'לס לייקרס

22 הקבוצות הלוקחות חלק בחידוש העונה ישחקו שמונה משחקים כל אחת בין 30 ביולי ל-14 באוגוסט במתחם הספורט של ESPN באתר הנופש העולמי של וולט דיסני בפלורידה. אם יידרש פליי-אין כדי לקבוע את הרכב הפלייאוף הוא יתקיים 15-16 באוגוסט.

מאט ברבנטס, סגן נשיא NBA: "כשאנו בונים את השותפות ארוכת השנים שלנו, אנו שמחים כי ערוץ הספורט ימשיך להיות הבית הבלעדי של ה- NBA עבור האוהדים בישראל. אנו מצפים לעבוד עם ערוץ הספורט בכדי להביא את משחקי הכדורסל של הNBA חי לאוהדים שלנו בישראל לשנים הבאות".

תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט: "אנו שמחים וגאים להמשיך את השותפות הבלעדית שלנו עם ה- NBA, ולתת לחובבי הכדורסל בישראל יותר משחקים, יותר שידורים ויותר תכנים בכל פלטפורמות השידור של ערוץ הספורט בהן הם נמצאים".

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully