וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב בטירוף, גם סטף קרי מפרגן: סברינה יונסקו סוף סוף הגיעה ל-WNBA

אחרי שקלעה 12 נקודות בלבד ב-4 מ-17 מהשדה בבכורה בליגה, הרוקי המדוברת של ניו יורק ליברטי הפגיזה 33 נקודות (כולל 6 שלשות) והוסיפה גם 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. בארה"ב מחמיאים, גם כוכב הווריי

שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו מתאמן/טוויטר

אחרי שנים ארוכות של אכזבות ספורטיביות, ב-17 באפריל השנה, ניו יורק סוף כל סוף זכתה לקצת נחת, כשניו יורק ליברטי, קבוצת כדורסל הנשים של העיר המשחקת ב-WNBA, הודיעה על בחירתה של סברינה יונסקו במקום הראשון בדראפט.

כבר שנים שיונסקו נחשבת להבטחה ענקית, עוד מתקופתה בתיכונים. הציפיות הגדולות והמשחקים הגדולים בקולג'ים עשו את שלהם וחובבי כדורסל רבים חיכו למשחק הבכורה שלה בליגת כדורסל הנשים הטובה מכולן. אלא שציפיות לחוד ומציאות לחוד. משחק הבכורה של יונסקו היה רע מאוד. היא סיימה אותו עם 12 נקודות ב-4 מ-17 מהשדה, כולל 0 מ-3 ל-3.

אלא שהלילה (בין רביעי לחמישי) אחרי שכבר שיחקה בליגה והורידה מעליה לא מעט לחץ, יונסקו פרחה. הרוקי של ליברטי הפגיזה 33 נקודות ב-11 מ-20 מהשדה, כולל 6 שלשות, אליהן הוסיפה גם 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים במשחק שנגמר אמנם בהפסד לדאלאס ווינגס, אבל כזה שיישאר בזכרונה עוד שנים רבות.

התקשורת בארצות הברית החמיאה בגדול ליונסקו על המשחק הנהדר שהציגה, וכך גם סטף קרי, כוכב גולדן סטיייט ווריירס, שלא נמצא עם קבוצתו במתחם דיסניוורלנד באורלנדו לקראת חזרת הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully