וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי חתם באפואל ניקוסיה וירוויח כ-330 אלף יורו נטו לעונה

23.8.2020 / 18:01

הקשר ששוחרר ממכבי תל אביב לאחר פרשת הכדורגלנים והנערות, יצא לקדנציה נוספת מעבר לים: "תודה לקהל שהיה איתי בטוב וברע". חתם לשנתיים במועדון הפאר הקפריסאי, בסיוע חברו החדש לקבוצה בן שהר. גם דור מיכה מכוון לחו"ל

בן שהר כובש שער בכורה במדי אפואל ניקוסיה/יוטיוב

לאחר השחרור ממכבי תל אביב עקב פרשת הכדורגלנים והנערות, מצא עומר אצילי קבוצה חדשה מעבר לים. הקשר בן ה-27 חתם הערב (ראשון) באפואל ניקוסיה של בן שהר, במה שתהיה הקדנציה השנייה שלו באירופה אחרי עונה בינונית אחת (2016/17) בגרנאדה הספרדית. בשבועות האחרונים הביעו באצילי עניין מספר קבוצות באירופה, וגם בית"ר ירושלים בישראל, אולם בסופו של דבר העדיף הקשר את האופציה הקפריסאית וחתם לשנתיים. אצילי ירוויח 330 אלף יורו לעונה בקבוצתו החדשה.

אצילי נפרד ממכבי תל אביב בפוסט באינסטגרם: "אחרי שלוש שנים ביחד וסגירת מעגל של ילד שהתחיל לשחק במועדון בגיל 7, הגיע הזמן להיפרד עם שתי אליפויות, שני גביעי טוטו, אלוף האלופים אחד, ואלפי חוויות ביחד. רוצה להגיד תודה לכל השחקנים שהפכו להיות אחים שלי ולקהל המדהים הזה שהיה איתי בטוב וברע. אני אוהב אתכם, תמיד תשארו בלבי".

עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
קדנציה נוספת מעבר לים. עומר אצילי/אתר רשמי, אתר אפואל ניקוסיה

לפני כחודשיים התייחס לראשונה אצילי לפרשה הקשה וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "שגיתי ברמה המוסרית. דבר ראשון פגעתי בחשוב לי מכל, באישתי היקרה. אבל זה עניין אישי שלנו לפתור ואין לנו כל כוונה לשתף בחיינו הפרטיים. כולם יודעים שאני אוהב את הכדורגל, שהרי מדובר גם במקצוע שלי ובמקור פרנסתי ועל כן הייתי צריך להבין את המשמעויות של הפרסום והחשיפה יותר טוב ולא לעשות את השטות הלא אחראית שעשיתי בקלות דעת ובטיפשות. אני מתנצל ומצטער בפני כל אלו שאוהבים ומעריכים אותי ואשר אכזבתי אותם. אני מתנצל בפני כל ילד או ילדה שנאלצו לשאול את ההורים שלהם מה קרה איתי ובפני כל הורה שנאלץ להסביר. המחירים ששלמתי ועוד אשלם הם גדולים ובכל זאת, אני חושב שאני לא אמור להיתלות על עץ או להפסיק לעבוד כי שגיתי ברמה המוסרית. שילמתי מחיר אישי, ציבורי, נפשי וכלכלי, וברור לי שגם אמשיך לשלם מחיר כבד בעתיד, מעבר לזה שאצטרך ללמוד לחיות עם הכתם הזה עוד שנים רבות".

עוד בוואלה!

דור האיקס: על ההחלטה הנכונה של גולדהאר לשחרר את מיכה ואצילי

לכתבה המלאה

אצילי גדל בנוער של הפועל ראשון לציון ושם גם עלה לבוגרים ושיחק שנתיים לפני שעבר לבית"ר ירושלים. בקבוצה מהבירה הפך לאחד השחקנים הטובים בליגת העל, מה שגם סידר לו חוזה בגרנאדה בקיץ 2016. שנה אחת הספיקה לו בספרד, לפני ששב ארצה וחתם לארבע שנים במכבי תל אביב. עם הצהובים זכה בשתי האליפויות האחרונות, בהן הפך לאחד השחקנים החשובים במועדון.

דור מיכה חזר בינתיים מפורטוגל, שם הוציא דרכון מקומי, והוא ממשיך במגעים עם קבוצות מחו"ל. פיינורד ההולנדית היא אחת האופציות עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully