וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות במכבי ראשון לציון: "יודעים מה מכבי תל אביב שווה בגמר, נצטרך להיות בשיא"

28.7.2020 / 9:47

הכתומים יעלו לגמר פיינל פור הרביעי בתולדותיהם (21:00, ספורט 5) בתקווה לזכות באליפות השנייה: "בגלל הניסיון שלנו, יודעים איזה מכבי תל אביב נראה הערב". במועדון מקווים כי מונרו יקצץ מעט, אביבי עשוי להצטרף מהרצליה באופן קבוע

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי ראשון לציון על הפועל ירושלים בחצי הגמר/צילום: דני מרון ,עריכה: ניר חן

בפעם הרביעית בתולדותיה תעלה הערב (שלישי) מכבי ראשון לציון לגמר הפיינל פור כשתפגוש במעמד הגמר את מכבי תל אביב (21:00, ספורט 5). בשני המקרים הקודמים בהם פגשה הקבוצה מעיר היין את הצהובים בגמר, היא הפסידה, ובפעם היחידה שפגשה שם קבוצה אחרת, את הפועל ירושלים ב-2016, היא חגגה אליפות היסטורית.

בניגוד לעונה שעברה, אז הגעתה של ראשון לציון לגמר נחשבה כהפתעה לא קטנה, השנה סומנו השחקנים של גיא גודס כאחת הקבוצות הבולטות מרגע פתיחת העונה, והיו בצמרת הגבוהה מפתיחת העונה ועד לסיומה. בעיני רבים, הקבוצה חזרה אפילו חזקה יותר מפגרת הקורונה כשהיא מצרפת את זאק הנקינס, משחקני הפנים הטובים בליגה, ומתחזקת גם עם נועם אביבי שנותן עומק במשחק הפנים.

אדם אריאל שחקן מכבי ראשון לציון עם נמרוד טישמן. דני מרון
לא רוצים נסים, פשוט ניצחון. אריאל/דני מרון
שחקן מכבי ראשון לציון זאק הנקינס מול שחקן הפועל ירושלים נמרוד לוי. דני מרון
גודס יעשה התאמות. הנקינס/דני מרון

אך עדיין, במועדון מנמיכים את הלהבות לקראת הגמר, וחוזרים על כך שמכבי תל אביב קבוצה טובה ומנוסה מהם. "בגלל שיש לנו כבר ניסיון במעמדים האלה, אנחנו יודעים בדיוק איזה מכבי תל אביב נראה היום", אמר אחד מאנשי הקבוצה לוואלה! ספורט, "ראינו קבוצות בתקופה האחרונה שמדברות על כך שמכבי במשבר, מכבי בנפילה... אנחנו יודעים מה מכבי תל אביב שווה בגמר, נצטרך להיות בשיא שלנו. אנחנו חולמים לצאת מהערב הזה עם טבעות אליפות והצלחת".

בצוות המקצועי יעשו התאמות ממשחק חצי הגמר נגד הפועל ירושלים, בו שלטו במשך 25 דקות, ואחד הדברים שסומנו כמפתח יהיה לשמור על שחקני הפנים - הנקינס, דריל מונרו ועוז בלייזר, נקיים כמה שאפשר מבעיית עבירות. במשחק הקודם סיימו בלייזר ודריל מונרו את המחצית הראשונה עם שלוש עבירות, מה שעלה בירידה במשחק ההגנה ברבע השלישי בו קלעה ירושלים 41 נקודות, שיא פיינל פור.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "לא פייר לשפוט אותנו אחרי הקורונה והפציעות"

לכתבה המלאה
דרל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
יישאר? מונרו/דני מרון

לאחר המשחק צפויים בראשון לציון להתפנות לבניית הסגל לקראת העונה הבאה, כשנכון לעכשיו הגיעו במועדון לסיכום עקרוני רק עם הגארד דיאנג'לו הריסון על הארכת חוזהו. דריל מונרו יתבקש לקצץ מעט בשכרו על מנת שיישאר, וייתכן מאוד שיסכים לכך. אלכס המילטון כבר חתם בגלאטסראיי לעונה הבאה, וגם זאק הנקינס צפוי לחתום בכסף גדול יותר ממה שיש לראשון לציון להציע.

בגזרת הישראלים הסיפור גם כן רחוק מלהיות פתור. נועם דוברת חתום לעונה הבאה, וגם הצעיר טל פלד שצפוי לקבל יותר דקות משחק. בראשון רוצים לשמור על עוז בלייזר, אדם אריאל ונמרוד טישמן, אך יודעים שייתכן מאוד שלפחות אחד מהם יעזוב. בקבוצה מעוניינים לצרף את נועם אביבי שהגיע בהשאלה מבני הרצליה לתקופת הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully