וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מכת קורונה במיאמי ובסינסינטי, המשך הליגה בסימן שאלה

זמן קצר לאחר פתיחת העונה, הדבקה המונית במיאמי מארלינס ובסינסינטי רדס, מספר משחקים בוטלו. החשש: התפרצות בעוד קבוצות. ב-NFL צפויים לתת לשחקנים את האופציה לא לשחק העונה

בווידאו: טראמפ מחדש את תדרוכי הקורונה ומעודד עטיית מסיכות/רויטרס

עונת הבייסבול יצאה לדרך באיחור ביום שישי, וכבר ביום הפתיחה התברר כי חואן סוטו, החובט המבטיח של האלופה וושינגטון נשיונאלס, חלה בקורונה. ב-MLB, ליגת הבייסבול המקצוענית, אין בועה בדומה לזאת שב-NBA, כך שהשחקנים חשופים יותר.

סוטו היה רק המקרה הראשון, ובהחלט לא האחרון. הלילה (בין ראשון לשני) התברר כי קבוצת מיאמי מארלינס סובלת ממספר חולים. המגיש חוזה אורינה אובחן כחיובי ונראה כי שחקנים נוספים במועדון חולים. הקבוצה דחתה את המסע חזרה לפלורידה, לאחר ששיחקה בסוף השבוע בפילדלפיה.

מאוחר יותר התברר כי מדובר במכה אמיתית: שמונה שחקנים ושני אנשי צוות אובחנו כחולים בנגיף והקבוצה בעצם מנוטרלת מהמשחקים הקרובים. גם בסינסינטי רדס קיים חשש להתפרצות.

כצפוי, המשחק של המארלינס מול בולטימור, שהיה מיועד להתקיים הלילה, נדחה למועד עתידי. בו בזמן, מדווחים בארצות הברית שגם המפגש בין ניו יורק יאנקיז ופילדלפיה בוטל, בשל המשחק של הפיליז מול המארלינס בשבוע שעבר.

חוזה אורינה. Kevin C. Cox, GettyImages
לא סנונית ראשונה ובוודאי לא אחרונה. חוזה אורינה/GettyImages, Kevin C. Cox

דרום ארצות הברית, ובמיוחד פלורידה ושכנתה ג'ורג'יה, סובלות ממגיפת הדבקות. נראה כי אורינה ושאר השחקנים נדבקו בנגיף במהלך משחקי הראווה באטלנטה בשבוע שעבר. הם נשארו בבידוד בפילדלפיה, אבל בקבוצה מחכים עדיין ולא טסים, על מנת לא לסכן את הסביבה ולהפיץ את הנגיף. "נרגיש הרבה יותר נוח אם נדחה את הטיסה", אמר המאמן דון מטינגלי.

מקס שרצר, המגיש הכוכב של וושינגטון נשיונאלס, היה הרבה יותר נחרץ. "אני מעדיף לא לשחק בכלל ככה", אמר. הקולות לביטול הליגה הולכים וגוברים. ה-MLB היא ליגה המורגלת בפציעות של שחקנים, אבל הקורונה הוא מקרה שונה. "הבעיה הייתה ונותרה השחקנים הא-סימפטומטיים", כתב ג'ואל שרמן בניו יורק פוסט, שהצביע גם על פציעות של כוכבים בגלל ההכנה הלקויה: "ג'סטין ורלאנדר, קלייטון קרשאו, קורי קלובר וסטיבן שטרסבורג, כולם דווחו כפצועים", כתב שרמן, "ייתכן שזה קרה בגלל המחנה המקוצר לקראת פתיחה העונה". כמובן שגם קיצור המחנות נגרם כתוצאה מהקורונה.

עוד בוואלה!

נשלחו לבידוד: לו וויליאמס ופורזינגיס נענשו על הפרת התקנות בבועה

לכתבה המלאה
רוג'ר גודל קומישינר ה-NFL. GettyImages
כעת עולה השאלה כמה שחקנים יבחרו לצאת. קומישינר ה-NFL רוג'ר גודל/GettyImages

ובינתיים, חדשות גדולות מגזרת ה-NFL, שם צפוי לצאת מסמך לארגון השחקנים ובו נכתב כי הם יכולים לוותר על העונה בגלל החשש מהנגיף. המסמך, עליו דווח בספורטס אילוסטרייטד, עדיין לא סופי והנוסחים האחרונים מתגבשים. שחקנים שיבחרו לצאת יוכלו לעשות זאת עד שבעה ימים מיום קבלת המכתב, יקבלו 150 אלף דולר ועדיין יישארו מחויבים לקבוצתם (לא יהיו שחקנים חופשיים). שחקנים שיוגדרו "בסיכון גבוה" יקבלו 350 אלף דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully