וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשלחו לבידוד: לו וויליאמס ופורזינגיס נענשו על הפרת התקנות בבועה

וויליאמס "נענש" ב-10 ימי בידוד על בילוי במועדון חשפנות, הסנטר של דאלאס פספס בדיקה ויצטרך גם הוא להישאר בבידוד. בהכנה: ניצחונות לת'אנדר ולסלטיקס

שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו מתאמן/טוויטר

ב-NBA ממש לא מקלים ראש בחוקי הבידוד ובתקנות המחמירות על רקע מגיפת הקורונה והשמירה על בריאותם של השחקנים. לו וויליאמס מלוס אנג'לס קליפרס "נענש" וייכנס לעשרה ימי בידוד באורלנדו, אחרי שעזב את הבועה ותועד במועדון חשפנות. וויליאמס מהקליפרס, שקיבל אישור לצאת מהמתחם כדי להשתתף בהלוויה של אבא של חבר קרוב, יחמיץ שני משחקים (כולל אחד מול הלייקרס ב-30 ביולי), ובכך הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של הליגה שמחמיץ משחק בגלל בידוד.

בנוסף, קריסטפס פורזינגיס מדאלאס הצטרף לרשימה מביכה של שחקנים ששכחו לעבור בחדר האחיות כדי לעבור את בדיקת הקורונה היומית. בעקבות זאת הוא קיבל "עונש" של יום בבידוד, עד אשר תגיע תוצאה שלילית לבדיקה הבאה שיעשה - ולכן החמיץ את המשחק של דאלאס הערב מול אינדיאנה.

הקומישנר של ה-NBA אדם סילבר. GettyImages
אין חוכמות. סילבר/GettyImages

אוקלהומה סיטי - פילדלפיה 97:102

הת'אנדר עם ניצחון שני במשחקי ההכנה: שיי גילגס אלכסנדר קלע 16 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים, סטיבן אדאמס תרם 11 ו-9, ו-OKC מנצחת למרות 38 אחוז מהשדה ו-29 אחוז מהשלוש. בשורות הסיקסרס, ששיחקו בלי אמביד, בן סימונס בלט עם 14, 11 ו-9 ב-26 דקות.

בוסטון - פיניקס 103:117

מבחינה התקפית הסלטיקס נראו לא רע, כששחקני החמישייה ג'יילן בראון (21), גורדון הייוורד (17), וג'ייסון טייטום (16) הצטיינו, אבל למעשה מי שהוביל את ריצת ה-0:15 המכריעה ברבע השלישי היו המחליפים, שהצליחו לפתוח פער שעליו בוסטון שמרה עד לסיום. דווין בוקר קלע 17 לסאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully