וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מקס גרצ'קין הוצע לויסלה קרקוב, ונמצא על הכוונת של לוגנסק

24.7.2020 / 17:56

בפולין טוענים שהמגן השמאלי עשוי לחבור לאלון תורג'מן או לעבור לקבוצה האוקראינית. וגם: שחקני בית"ר לא יצטרכו לקצץ פעם נוספת?

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

האם מקס גרצ'קין בדרך החוצה מבית"ר ירושלים? על פי דיווח בפולין, המגן השמאלי בן ה-24 הוצע לויסלה קרקוב, הקבוצה בה שיחק אלון תורג'מן בעונה החולפת. אם יעבור לויסלה, זה יהיה במסגרת השאלה מבית"ר ירושלים שתעלה כ-50 אלף יורו, כשבסוף העונה תהיה לפולנים אופציית רכישה בגובה 400 אלף יורו.

בנוסף, על פי הדיווח קיבלה בית"ר הצעה על גרצ'קין מזאריה לוגנסק האוקראינית. הקבוצה מוכנה לרכוש את גרצ'קין בכ-250 אלף יורו.

שחקן בית"ר ירושלים מקס גרצ'קין. דני מרון
בדרך החוצה? גרצ'קין/דני מרון

סוגיית הקיצוץ בשכר השחקנים ממשיכה להעסיק את בית"ר ירושלים. מאז ההודעה של משה חוגג בחמישי שעבר על סיכום עם ארגון השחקנים שבמסגרתו יוכל לקצץ כ-40 אחוז משכר השחקנים הבכירים, שרר אי שקט במועדון. השחקנים הבהירו כי הסיכום נעשה שלא על דעתם וללא אישורם ומחו על כך.

בבית"ר נלחצו, לקחו צעד אחורה וניסו להגיע עם השחקנים להבנות על קיצוץ של 30 אחוז משכר הנטו - קצת יותר מהקיצוץ שעליו כבר סוכם בתחילת משבר הקורונה בגובה 25 אחוז.

לשחקנים נאמר כי הגדלת הקיצוץ נעשתה בשל דרישות חד משמעיות ממשרד האוצר לקצץ את שכר השחקנים ב-30 אחוז לכל הפחות. בפועל, במסמך שנשלח לאחר הפגישה עם משרד האוצר ומשרד הספורט צוין שהקיצוץ יצטרך לעמוד על למעלה מ-20 אחוז.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: בן חיים יצטרף לאימונים רק אחרי שיחתום על חוזה

לכתבה המלאה
בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם אלי אוחנה. דני מרון
הקיצוץ יישאר על 25 אחוז? חוגג עם אוחנה/דני מרון

אז על מה הוויכוח? במנהלת הליגה הסבירו כי לפני מספר ימים, ב-20 ביולי, עודכן הסעיף הנ"ל בהסכם עם האוצר והנוסח שלו השתנה - מקיצוץ של 20 אחוז לקיצוץ של 20 עד 30 אחוז. עד הבוקר ארגון השחקנים או השחקנים עצמם כלל לא קיבלו את האפשרות לראות את המסמך ונאמר לכולם שרק בשבוע הבא הם יוכלו לעשות זאת. על פי המכתב וגם בהמלצות שקיבלו מארגון השחקנים הבוקר (שישי), שחקני בית"ר לא אמורים לקצץ מעבר ל-25 אחוז משכר הנטו, קיצוץ שכאמור עליו כבר הגיעו להסכמות.

ארגון השחקנים ביקש הבהרות דחופות בנושא, כולל ממשרד האוצר, ואמור לאחר מכן לעדכן את שחקני בית"ר, וכמובן שחקנים נוספים בליגה שעומדים בפני קיצוץ בשכרם. אחד השחקנים בבית"ר אמר: "כבר שבוע שיש הרגשה שרב הנסתר על הגלוי, כולם מספרים סיפורים ולא יודעים להגיד מה הקיצוץ המדוייק שנדרש מאיתנו. בנוסף, לא מציגים לנו שום מכתב. כמו שזה נראה עכשיו, אנחנו לא צריכים לקצץ יותר ממה שכבר הסכמנו לקצץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully