וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בן חיים יצטרף לאימונים רק אחרי שיחתום על חוזה

23.7.2020 / 15:02

הבלם הוותיק עדיין לא מתאמן. במועדון מקווים שקונטה ופלומן ישובו לישראל בזמן. שכר השחקנים צפוי לרדת לכ-17 מיליון שקל

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

על אף שסיכם את תנאיו במועדון, טל בן חיים עדיין לא מתאמן עם בית"ר ירושלים וממתין לחתימה על חוזהו לפני שיעשה זאת. בבירה עשויים להכין לשחקן חוזה לחתימה בתחילת השבוע הבא, אך עד שהיא לא תהיה רשמית השחקן לא יתאמן עם חבריו.

לאחר שחלאופילו האסלביינק נחת אתמול ונכנס לבידוד של שבועיים, אנטואן קונטה ופרדי פלומן אמורים לנחות בסוף השבוע ולהיכנס גם הם לבידוד. בבית"ר מקווים שאף אחד מהשניים לא "ישחק משחקים" וינסה לדחות את הגעתו, או שלחילופין תגיע הצעה מפתיעה שתאפשר לקבוצה למכור לפחות את אחד מהשניים וגם לחסוך את שכרו.

טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים עם שי קונסטנטין. דני מרון
כנראה יתחיל להתאמן בשבוע הבא. טל בן חיים/דני מרון

שכר השחקנים הכולל עומד כעת על כ-25 מיליון שקל, אבל אחרי קיצוץ של 25-30 אחוז וחיסון השכר של זרים שיימכרו, ההערכה היא שהוא לא יעלה על 17 מיליון שקל. במועדון מעריכים גם שבתקציב שיוגש לבקרה ויחייב בערבויות לא יעבור את ה-34 מיליון שקל.

בבית"ר ממתינים למסמך הרשמי מהאוצר למנהלת כדי לשבת עם השחקנים על כל הפרטים והדרישות לקיצוץ. בבית"ר כבר מבינים כי קיצוץ של 40 אחוז לשחקנים הבכירים הוא לא ריאלי וישמחו לסכם עם השחקנים על 30 אחוז גורף. גם במקרה הזה, שחקנים יסכימו לחתום בתנאים מסוימים והסאגה עשויה להיות לא פשוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully