וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר דורסי חגג: "הראינו את המנטליות של מכבי תל אביב". אבדיה: "אל תפקפקו בלב של אריה"

23.7.2020 / 23:34

כוכב הניצחון בדרבי: "הבאנו את האנרגיה לרגע המכריע. היו הרבה דיבורים, אבל אני אוהב את הלחץ על הכתפיים שלי". אבדיה הניף את חולצת המועדון, קבוצת הכדורגל שלחה עקיצה, ספרופולוס: "יש רגעים שבהם מותר לחייך"

שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו מתאמן/טוויטר

אוי, כמה זה מתוק. מכבי תל אביב זייפה בשני המשחקים הקודמים מול הפועל תל אביב וכבר הרגישה שתפספס את הפיינל פור ושהיא על סף הפסד ראשון בתולדותיה לאדומים בסדרת פלייאוף - אבל אז הגיעה ההצגה של טיילר דורסי ודני אבדיה, שהריצה את האלופה לניצחון 68:83, וזאת למרות שהיא שיחקה בלי סקוטי ווילבקין המורחק, למרות שהיא הגיעה בלי אלייז'ה בראיינט וקווינסי אייסי, למרות ששיחקה בלי רכז (ואולי בגלל זה רשמה 23 איבודי כדור). מה שכן היה לה זה אופי מכביסטי, והרבה ווינריות.

טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הצגה. דורסי/דני מרון
אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ווינרים. קלויארו/דני מרון

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
נמנע מפאדיחה בלתי נשכחת. ספרופולוס/דני מרון

טיילר דורסי, שנתן משחק אדיר (26 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים), אמר אחרי הניצחון: "אין הקלה, היינו צריכים לנצח ולעשות את העבודה לנו. מגיע להם הרבה קרדיט, הם שיחקו חזק, נלחמו כל הערב, אבל גם אנחנו נלחמנו, וזה הראה את המנטליות של מכבי. היינו בלי סקוטי, בלי הרבה שחקנים שחסרים, אבל הבאנו את האנרגיה לרגע המכריע. הם נאבקו חזק, כי זה הפלייאוף, וגם גלבוע יעשו את אותו הדבר, ונהיה מוכנים לזה".

על הדקות המצוינות שלו באופן אישי אמר דורסי: "אני אוהב את הלחץ. היה הרבה דיבורים, הרבה לחץ, אבל אני אוהב את הלחץ על הכתפיים שלי. הקבוצה הייתה צריכה אותי היום, ועשיתי את המיטב שלי".

עוד בוואלה!

עשרות אוהדי מכבי תל אביב עודדו מהיציע בדרבי, המנהלת: "נערוך עמה בירור"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב עם שלט העלייה אל הפיינל פור. דני מרון
הרבה לחץ השתחרר. מכבי חוגגת/דני מרון
דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
סטייל מסי. אבדיה מניף את החולצה/דני מרון
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם עורך הדין שמעון מזרחי יושב ראש האגודה. דני מרון
איזה אושר. יאניס ומזרחי/דני מרון

גם בקבוצת הכדורגל ידעו לברך את החברים מהכדורסל על עוד ערב מהנה. "NOBODY FUCKS WITH MACCABI IN THE YAD", צייץ החשבון הרשמי של המועדון, בעוד שחקן הקבוצה מאור קנדיל צייץ: "אופי לא קונים במכולת", כשהוא שולח עקיצה לאדומים ששוב קרסו ברגע האמת. דני אבדיה, שהניף את חולצת המשחק, כתב באינסטגרם: "אף פעם אל תפקפקו בלב של אריה, במקרה ששכחתם".

דני אבדיה, שחקן מכבי תל אביב, העלה תמונה לאינסטגרם. חשבון האינסטגרם של דני אבדיה, צילום מסך
דני אבדיה, שחקן מכבי תל אביב, העלה תמונה לאינסטגרם/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של דני אבדיה

המאמן המנצח יאניס ספרופולוס: "יש רגעים שבהם מותר לחייך. נלחמנו חזק הערב, שמרנו על הריכוז ברוב המשחק, ומלבד לפתיחת המחצית השנייה שלטנו לכל אורך המשחק. כל הכבוד לשחקנים".

ספרופולוס נשאל על דורסי, וענה: "אני לא רוצה לדבר על שחקנים אלא על הקבוצה. טיילר היה טוב, כמו כל הקבוצה. נתתי לכולם לשחק, גם לצעירים, וזו המשמעות של קבוצה, וניצחנו כקבוצה.

"אני חושב שהשבוע הזה ולאורך כל העונה ידענו שכל הקבוצות באות מולנו בשיא הריכוז, ושנהיה חייבים לתת את המיטב. היום היה משחק נוקאאוט, נתנו הכל וניצחנו, אבל עכשיו אנחנו יודעים שככה יהיה גם במשחק הבא מול גלבוע גליל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully