וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר שוב נגד טר סטגן: אני הכי טוב, לא סתם אני בהרכב הנבחרת

שוער באיירן מינכן טוען שהוא טוב יותר משוער ברצלונה, והתייחס להחלטה של יוגי לב להעדיף אותו: "איזה מאמן לא יציב בהרכב שלו את השחקנים הכי טובים שלו?"

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

נמשך המאבק בין מנואל נוייר למארק אנדרה טר סטגן. בין שני השוערים הגרמנים הבכירים הייתה מתיחות לא קטנה בשנים האחרונות, בעיקר על רקע השאלה מי יזכה באפודת השוער הראשון של נבחרת גרמניה. בסופו של דבר, אחרי התלבטויות וזיגזג, מאמן הנבחרת יוגי לב החליט להמשיך עם נוייר ובחר בשוער באיירן מינכן כשוער הראשון.

שוער ברצלונה מארק אנדרה טר סטגן עם שוער באיירן מינכן מנואל נוייר ב-2015. GettyImages
אז מי טוב יותר? נוייר וטר סטגן/GettyImages

כעת נוייר ממשיך לטעון שהוא טוב יותר, שמגיע לו להיות השוער הראשון, ומבהיר שיוגי לב בחר בו בצדק. "אני הכ טוב", אמר נוייר בן ה-34, שאומנם ללא ספק נחשב לאחד השוערים הגדולים בתולדות גרמניה, אך פרשנים רבים טענו שהוא מעבר לשיאו, בעוד שוער ברצלונה בכושר שיא. נוייר המשיך: "איזה מאמן לא יציב בהרכב שלו את השחקנים הכי טובים שלו? אין לי שום ספק שאני הכי טוב, למרות שאני כבר לא בן 17".

עוד בוואלה!

מנואל נוייר חתם על הארכת חוזה בבאיירן מינכן, ושם קץ למתיחות הגדולה

לכתבה המלאה

נוייר מתמודד על עמדת השוער הראשון גם בבאיירן מינכן, שרכשה משאלקה את אלכסנדר נובל הצעיר. "כשאתה שוער בבאיירן מינכן או בנבחרת הלאומית, אתה בתחרות בלתי פוסקת", אמר נוייר, "זה לא משנה את המצב". לדבריו, הוא לא שוקל פרישה. "ברגע שהכדורגל יהפוך למעמסה עבורי, אפעל כמו פיליפ להאם, אבל כרגע עדיין אני נהנה מאוד לשחק", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully