וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוד פואל: "יש הרבה סימני שאלה לקראת גמר הגביע"

מאמן סנט אטיין הודה שקבוצתו ופ.ס.ז' צפויות להתקשות בגמר הגביע אחרי יותר מארבעה חודשים בלי משחק רשמי (ו', 22:10, ספורט 1)

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

אחרי כמה משחקי הכנה, חוזרת מחר (שישי, 22:10, ספורט 1) פריז סן ז'רמן לדבר האמיתי. הקבוצה של תומאס טוכל תשחק בגמר הגביע הצרפתי מול סנט אטיין במה שיהיה המשחק הרשמי הראשון שלה מאז שניצחה 0:2 את בורוסיה דורטמונד בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות אי שם ב-11 במרץ, לפני למעלה מארבעה חודשים. סנט אטיין לא שיחקה מאז 8 במרץ, אז סיימה ב-1:1 ביתי מול בורדו בליגה.

קלוד פואל מאמן סנט אטיין. רויטרס
איך הקבוצות יסתגלו לחזרה אחרי כל כך הרבה זמן? פואל/רויטרס

שתי הקבוצות כמובן ייאלצו להתמודד עם משחק ללא קהל בסטאד דה פראנס. אם סנט אטיין תפתיע, היא תשיג חוץ מתואר גם את הכרטיס לליגה האירופית, זאת למרות שסיימה במקום ה-16 בלבד לפני שהליגה הצרפתית הופסקה במרץ. פריז סן ז'רמן רוצה זכייה בתואר אחרי שבעונה שעברה הפסידה לראן בדו קרב פנדלים בגמר.

"זה משחק ראשון אחרי הרבה זמן, יש הרבה סימני שאלה אפילו אם אני חושב שעשינו הכנה טובה יחסית", אמר מאמן סנט אטיין קלוד פואל, "לפריז סן ז'רמן יש הרבה אפשרויות עם חמישה חילופים והיא יכולה לשנות הרבה במשחק שלה. אנחנו נסתגל למשחק החדש. היינו רוצים שהחזרה לכדורגל תתבצע בתנאים שונים, עם קהל והאוהדים שלנו כמובן. אנחנו מודעים לחשיבות שיש לקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully