וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן הביסה 0:4 את סלטיק: ניימאר בעט בביטון, אמבפה אישר שהוא נשאר

אלופת צרפת השלימה 0:20 בשלושת משחקי ההכנה שלה, הברזילאי כבש וגם סיפק מהלך מלוכלך מול הישראלי. אמבפה: "אהיה פה, לא משנה מה יקרה"

אתר רשמי

בווידאו: קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן

שלושה ימים לפני גמר הגביע הצרפתי מול סנט אטיין, פריז סן ז'רמן ערכה הערב (שלישי) ניסוי כלים אחרון, הפעם בפארק דה פראנס הביתי, והביסה 0:4 את סלטיק. ניר ביטון פתח בהרכב האלופה הסקוטית, בעוד חאתם עבד אלחמיד לא היה כשיר ולכן נותר מחוץ לסגל של ניל לנון. פ.ס.ז' הסתפקה הפעם בארבעה שערים, אחרי 0:9 על לה האבר ו-0:7 על בוורן הבלגית, במשחק בו הורשו להיכנס לאצטדיון הביתי כ-5,000 צופים בהתאם להנחיות הקורונה החדשות בצרפת, וסך הכול סיימה את תקופת ההכנה שלה עם הפרש שערים 0:20.

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים עם ניימאר. רויטרס
הכושר נהדר, ההתנהגות קצת פחות. ניימאר/רויטרס

תומאס טוכל שוב הציג בפתיחה את ההרכב החזק שלו, עם ניימאר, מאורו איקרדי וקיליאן אמבפה מקדימה. האחרון מצא את הרשת כבר אחרי 52 שניות, בזכות מסירת עומק קסומה של ניימאר שהעמיד אותו מול שוער. הברזילאי הרשים ביכולת שלו, אבל שוב הגיב בהתנשאות וחוצפה לאיבודי כדור. כך למשל היה בדקה ה-24, כשהכדור ברח לו והגיע לביטון. בתגובה, ניימאר בעט לישראלי ברגל בצורה מגעילה, אולי זכר למפגשים ביניהם בליגת האלופות ב-2017. דקה לאחר מכן, הוא כבר בעט בכדור שפגע ברגל של ביטון והוסט פנימה. סלטיק הייתה קרובה לצמק בדקה ה-37, אבל הבלם הצרפתי שלה כריסטופר ז'וליאן נגח לקורה.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. GettyImages
לא הולך. קיליאן אמבפה/GettyImages

אל המחצית השנייה הופיעה פ.ס.ז' עם 11 שחקנים שונים, ואנדר הררה הספרדי בעט כדור שטוח אל הרשת בדקה ה-48. סלטיק, שסיימה ב-1:1 עם ניס והפסידה 2:1 לליון במסע שלה בצרפת, ביצעה את החילוף הראשון שלה רק בדקה ה-65 כאשר ביטון פינה מקום לטובת ג'יימס פורסט, ושתי דקות לאחר מכן מרקו וראטי בישל לפאבלו סראביה שעשה תנועה נהדרת לרחבה והמשיך מהאוויר אל הרשת. לשמחתו של לנון, שערים נוספים לא נכבשו וסלטיק תחזור כעת לסקוטלנד לקראת פתיחת הליגה ב-2 באוגוסט.

אמבפה שהוחלף בהפסקת המשחק יחד עם כל שחקני ההרכב, אישר עוד לפני כן כי הוא נשאר בפריז סן ז'רמן לעונה נוספת ובכך עשה סוף לכל השמועות. "אני פה", הבהיר בריאיון ל-BeIN ספורט. "אני מתחיל בפרויקט העונה הרביעית שלי כאן. זו תהיה עונה חשובה מאוד למועדון ולקהל. אני אהיה פה, לא משנה מה יקרה".

* אנס מחאמיד שיחק חמש דקות כמחליף ב-2:2 של וינטרטור מול ויל בליגה השנייה בשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully