וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות לביהמ"ש: פנו את הפועל חיפה מקרית חיים, שטיין חתם

20.7.2020 / 21:24

חוזה השכירות של הקבוצה במתקן האימונים תם ובהסתדרות לא מעוניינים להמשיך בהתקשרות. חלוץ נס ציונה בעונה החולפת חתם לעונה

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

בווידאו: מנור סולומון כובש במשחקה של שחטאר דונייצק

האם הפועל חיפה תצא מאיצטדיון קרית חיים אחרי עשרות שנים? היום (שני) הוגשה תביעה לבית המשפט לסדר דין מקוצר בו דורשת הסתדרות העובדים בחיפה להוציא את הקבוצה מהאיצטדיון ולהפסיק מיד את השימוש של המועדון במתקנים. בתביעה נטען שהמועדון מחזיק בחוזה שכירות שהסתיים כבר ב-15 ביוני וכעת ההסתדרות לא מעוניינת להמשיך בהתקשרות ודורשת שבחיפה יפנו מיידית את המתחם.

בהפועל חיפה משתמשים במתקן זה עשרות שנים והוא מזוהה מאוד עם המועדון לאורך ההיסטוריה. הקבוצה הבוגרת אמנם מתאמנת בבית נגלר אך משרדי המועדון עדיין בקריית חיים וכן חלק מפעילות הנוער מתקיימת במתחם.

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "כתב התביעה טרם התקבל במועדון ולאחר שיתקבל ינקוט המועדון בצעדים המשפטיים שידרשו. אנו בטוחים שהדברים ימצאו את פתרונם על הצד הטוב ביותר"

רז שטיין שחקן סקציה נס ציונה. דני מרון
הקבוצה השנייה שלו בליגת העל. שטיין/דני מרון

בעניין אחר, בקבוצה ינסו להגיע להסכם עם אלמוג בוזגלו. אם זה לא יקרה עד השבוע הבא, בקבוצה יחלו לבחון אופציות אחרות כשבראש סדר העדיפויות של הפועל חיפה נמצאים ניב זריהן ואור דסה. גם מול רז שטיין ממשיכים המגעים.

רז שטיין חתם הערב בהפועל חיפה לעונה אחת. החלוץ בן ה-26, שכבש 12 שערים במהלך העונה החולפת בסקציה נס ציונה אבל גם ירד איתה לליגה הלאומית, מצא בית חדש. שטיין גדל במכבי חיפה אבל לא שיחק מעולם בקבוצה הבוגרת, אלא הושאל להפועל קטמון, הפועל עכו, שוב לקטמון ואז גם חתם שם באופן קבוע. ב-2017/18 שטיין חתם במכבי הרצליה וב-2018 הגיע לנס ציונה, איתה הצליח לעלות לליגת העל כשהוא נבחר לשחקן המצטיין בלאומית בעונה הראשונה.

עדכון ראשון: 19:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully