וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הכדורים נכנסו יותר היום, שמח שג'רמי פארגו קיבל ביטחון"

19.7.2020 / 23:28

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה מההופעה של הגארד ב-87:114 של קבוצתו שהעלה אותה לפיינל פור. על המפגש מול ראשל"צ: "יכול לעבוד לשני הכיוונים"

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA/אתר רשמי

בווידאו: לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מתכוננים לקראת שובה של ה-NBA

שחקני ואנשי הפועל ירושלים חגגו הערב (ראשון) על הפרקט באולם לב המושבה בנס ציונה לאחר שהקבוצה השלימה 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף ועלתה לפיינל פור שישי ברציפות, ותפגוש את מכבי ראשון לציון לשחזור חצי הגמר משנה שעברה. נס ציונה נותרה צמודה לאורחת ברבע הראשון, אך השחקנים של עודד קטש העלו הילוך וברחו למארחת, כשתוך כדי הם שברו את שיא השלשות למשחק פלייאוף והשוו את השיא הכללי למשחק כדורסל ישראלי.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש אמר בסיום: "הכדורים נכנסו יותר היום, מי שיותר חשוב מהקליעות שנכנסו זה ג'רמי פארגו שהיה קצת יותר בשטף. אהבתי את המחויבות ההגנתית שלו. גם שחקנים עם ניסיון צריכים לפעמים ביטחון ואני שמח שג'רמי קיבל ביטחון היום. אנחנו במצב טוב, כולם בריאים וזה חשוב מאוד, הכושר של השחקנים הוא כושר טוב, אנחנו קבוצה שונה ממה שהיינו אבל אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
אהב את המחויבות ההגנתית של שחקניו. עודד קטש/ברני ארדוב

הפיינל פור לא הולך להיות קל, ראשון גם בכושר טוב, הקבוצה שהכי התחזקה אחרי הפגרה הזאת, לנצח אותה קבוצה כל כך הרבה פעמים זה בטח לא פשוט, הולך להיות פיינל פור מאוד מאתגר. כשמדברים על ראשון ומכבי, אין פייבוריטית מובהקת, ראשון קבוצה טובה מאוד, זה יכול לעבוד לשני הכיוונים, הם ינסו להוכיח ולנצח אותנו פעם אחת, אנחנו מבחינתנו יודעים שעשינו מולם דברים טובים. ננסה לשחזר אותם".

על נמרוד לוי שהיה מהמצטיינים של קבוצתו: "אני שמח שהכדורים של נמרוד לוי נכנסו, בשני המשחקים הוא היה טוב, הדרך שנס ציונה שמרו אותנו, נתנה לעמדה מספר 4 שלנו הרבה חופש, אני שמח בשבילו ובשבילנו. הכדורים של פארגו נכנסו יותר, זה לא הופך אותו לפחות או יותר טוב, אהבתי את השטף שלו, את המחויבות שלו, יכול להיות שזה מה שהוא היה צריך. גם שחקנים עם ניסיון צריכים ביטחון".

על המפגש הצפוי עם מכבי ראשון לציון בחצי גמר הפיינל פור: "אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. הפיינל פור לא הולך להיות קל. ראשון בכושר טוב והיא הקבוצה שהכי התחזקה מאז החידוש ולנצח קבוצה כל כך הרבה פעמים בעונה זה לא קל. ראשון קבוצה טובה מאוד וזה יכול לעבוד לשני הכיוונים. אולי ינסו להוכיח שהם יכולים לנצח אותנו פעם אחת".

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין עם שחקן עירוני נס ציונה לינדל וויגינגטון. ברני ארדוב
עדיין לא יודע היכן יהיה בעונה הבאה. נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין סיכם: "זה לא מה שרצינו. המשחק הקודם היה קצת מרמה. את המשחק הזה התחלנו טוב אבל העבירות הוציאו אותנו קצת מאיזון. אני מאחל למועדון הזה כל שנה להגיע לאן שהגענו בשנים האחרונות. נכון שזה לסיים בטעם רע אבל הפועל ירושלים משחקת כדורסל מצוין והם יותר טובים מאיתנו".

על השמועות כי יסיים את דרכו במועדון בקרוב: "אני לא יודע איפה אני אהיה, נשב ונראה לאן זה הולך. אני מסכם את העונה, לא צריך לסכם שום דבר מעבר לזה. באף עונה לא דיברנו לפני סוף העונה, אני שומע את הרחשים מסביב, מתעלם מזה כי אין לי שליטה על זה, זה הבית שלי, אני בניתי את המקום הזה מקצועית מאפס, תמיד הוא יהיה מבחינתי בעדיפות ראשונה, אני לא זה שמחליט. הייתה לנו קבוצה טובה מאוד לפני פגרת הקורונה, הדברים לא התחברו, וזה קורה. גם ריאל מדריד ובאיירן מינכן לא הצליחו אחרי פגרת הקורונה, זה יכול לקרות גם לנס ציונה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully