וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס שוב בפיינל פור: "הצגה של איש אחד - דריל מונרו"

19.7.2020 / 21:18

מאמן מכבי ראשון לציון החמיא לכוכב הוותיק שלו: "הוא יודע להביא את עצמו למאני טיים". הפורוורד: "הרגשתי נהדר, אנחנו כאן כדי לנצח"

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA/אתר רשמי

בווידאו: לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מתכוננים לקראת שוב של ה-NBA

מכבי ראשון לציון העפילה הערב (ראשון) לפיינל פור בפעם החמישית תוך שש שנים, לאחר שהביסה את מכבי חיפה 82:101 והשלימה 0:2 נינוח בסדרה. "סיפור של שתי מחציות", סיכם גיא גודס, "מחצית אחת לא היינו בעניינים והיינו צעד אחרי מכבי חיפה, הם עשו הרבה נקודות קלות, אמרתי לחבר'ה שיש לנו 20 דקות לפיינל פור, אני שמח שהקבוצה הגיבה מצוין, עשינו חצי שני מדהים. ההגנה דיברה בעד עצמה, הצגה של איש אחד, דריל מונרו, הוא לא ילד, אבל יודע לתת הצגה כמו שרק הוא יודע".

מאמן הכתומים המשיך להחמיא לשחקן הפנים: "הוא מבוגר, בן 34, כבר לא צעיר, הוא יודע לשמור על עצמו, יודע להביא את עצמו למאני טיים, יודע למסור, הוא סחב את הקבוצה קדימה, וזה מה שהוא עשה היום, לקח מנהיגות. היו לנו חודשיים וחצי של מנוחה טוטאלית, כשאומרים שיש עייפות בסוף עונה זה רק בראש, בגלל זה דריל הרבה יותר רענן, צריך לנוח יום אחד אבל צריך להכין את עצמנו ליום ראשון הבא, זה הרבה זמן עד אז".

מונרו עצמו אמר: "התחממתי בסוף המשחק, ניצחנו וזה מה שחשוב לי, זה עוד פיינל פור, אני מתרגש בשביל החברים שלי לקבוצה ואני שמח בשבילם. המאמן העיר אותנו במחצית, יש לו את הניסיון והוא יודע מה אנחנו צריכים לעשות, באנו לכאן והוא אמר יש לנו 20 דקות להגיע לפיינל פור, נכנסנו עם אש למחצית השנייה. אנחנו כאן כדי לנצח, לא רק כאן כדי להיות פה, פה בשביל לשחק כדורסל, פה כדי לנצח בכל משחק, אני מקווה שנמשיך ככה. מלמלתי לעצמי שאני זקן, אבל הרגשתי נהדר היום, נהדר במשחקים האחרונים, אני מרגיש טוב".

דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
שחקן של מאני טיים. מונרו/ברני ארדוב

עוז בלייזר הוסיף: "מחצית ראשונה פחות היינו פה, אבל ידענו לעלות למחצית השנייה עם הרבה אנרגיות, הכדורים התחילו להכנס, דריל, אלכס, אדם, שמח שעשינו את הניצחון הזה. יש לנו עוד משחק בחצי הגמר, ומקווים להגיע לעוד גמר, נגיע מוכנים לחצי גמר".

מנגד, המאמן המפסיד דניאל סאואנה סיכם: "כל הקרדיט לראשון, הם שיחקו מאוד חכם, מגיע להם כל הקרדיט, הם הראו למה הם אחת הקבוצות הכי טובות בליגה, לא הצלחנו לעמוד באגרסיביות שלהם ברבע השלישי. אני מאוד גאה במה שעשינו העונה, עלינו ליגה אחרי שכולם זלזלו בנו, ניצחנו 15 משחקים, זאת הייתה עונה נהדרת בשבילנו, חבל שלא הגענו לפיינל פור, אני עדיין גאה במה שהשגנו. אני רוצה להיות כאן גם בעונה הבאה, אנחנו מדברים אבל אני עדיין לא יודע מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully