וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את פאלאס ונותרה צמודה ללסטר

מרכוס רשפורד כבש (45+1) ובישל לאנתוני מרסיאל (78), השדים האדומים השתוו ללסטר, שניצחה 0:2 את שפילד יונייטד

אתר רשמי

בווידאו: קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן

המחזור ה-36 בפרמיירליג נמשך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד המאבק בין מנצ'סטר יונייטד ולסטר סיטי על המקום הרביעי: השדים האדומים הצליחו לנצח 0:2 את קריסטל פאלאס בחוץ, השועלים הצליחו לסמן וי כשניצחו 0:2 את שפילד יונייטד. אסטון וילה שמטה יתרון ושתי נקודות קריטיות מול אברטון. לאחר מכן סאות'המפטון וברייטון נפרדו ב-1:1.

מרכוס ראשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
רשפורד חוגג ניצחון חשוב/רויטרס

קריסטל פאלאס - מנצ'סטר יונייטד 2:0

השדים האדומים הגיעו למשחק אחרי ששמעו שלסטר ניצחה מוקדם יותר והגדילה את הפער מהם לשלוש נקודות. למרות זאת וחרף ה-2:2 מול סאות'המפטון במחזור האחרון, מנצ'סטר יונייטד הצליחה לעמוד בלחץ ולהשיג ניצחון חשוב מאוד, שמשאיר אותה צמודה ללסטר הרביעית לפני שני המחזורים האחרונים כשבאחרון יונייטד מגיעה ללסטר. מרכוס רשפורד כבש (45+1) ובישל לאנתוניו מרסיאל את השני (78).

איוסה פרס שחקן לסטר חוגג עם חבריו. רויטרס
איוסה פרס חוגג עם חבריו/רויטרס

לסטר סיטי - שפילד יונייטד 0:2

השועלים השיגו ניצחון יקר מאוד, שעזר להם לשפר את מאזנם ל-62 נקודות וישאיר אותם במקום הרביעי גם אחרי המשחק של מנצ'סטר יונייטד, אלא אם השדים האדומים ינצחו בתוצאה גבוהה מאוד. איוסה פרס כבש בדקה ה-29 עם בעיטה מתוך הרחבה אחרי מסירת רוחב של לוק תומאס וקבע 0:1. דמארי גריי הכפיל בדקה ה-80 אחרי בישול של ג'יימי ורדי וזה 0:2.

אברטון - אסטון וילה 1:1

הקבוצה של דין סמית' כבר הרגישה ניצחון קריטי בידיים שלה, אבל שמטה שתי נקודות ונותרה עם 31 בלבד, מה שעלול להוביל לכך שהיא תסיים את דרכה בפרמיירליג מעשית כבר בתום המחזור הנוכחי. אזרי קונסה, שלאחרונה היה חסר מזל במיוחד אחרי שהוחלט להעניק לברונו פרננדש פנדל מולו למרות שהעבירה בוצעה עליו, כבש לזכות האורחת עם תגובה מהירה אחרי בעיטה של קונור הוריהיין בדקה ה-72. בדקה ה-87 תיאו וולקוט כבש בנגיחה (אירוע נדיר מאוד) אחרי הגבהה של אנדרה גומש וניסיון לא מוצלחה של קונסה להרחיק מהקו, 1:1.

משחק נוסף:

סאות'המפטון - ברייטון 1:1
לסאות'המפטון: דני אינגס (66), ניל מופה (17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully