וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן מספר על השינוי בגישה בריאל מדריד אחרי הפגרה: "שחקנים רצו להישאר אחרי האימון ולעבוד"

ריאל מדריד מתכוננת למה שעשוי להיות משחק האליפות שלה מול ויאריאל (חמישי, 22:00, ערוץ 50), זידאן טוען ש"זה יהיה משחק הקשה מכולם", מספר איך זיהה גישה שונה אצל שחקניו, והבהיר: לא הולכים על תיקו, רק ניצחון

אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד אחרי פגרת הקורונה

כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה בליגה הספרדית, ריאל מדריד זקוקה לעוד שתי נקודות. שתי תוצאות תיקו בשני המשחקים שנותרו לה יספיקו לה כדי להבטיח זכייה בתואר, אבל הבלאנקוס רוצים לנצח את המשחק מחר (חמישי, 22:00, ערוץ 50) מול ויאריאל כדי לסגור סיפור ולהחזיר את התואר לבירת ספרד. בריאל כבר הודיעו שהם לא רוצים לקיים חגיגות אליפות כדי לא לסכן את בריאות האוהדים לאור מגיפת הקורונה, וזידאן התבקש להתייחס בין השאר גם לסוגיה הזו, לצד התחושות בקבוצה.

"מחר יהיה המשחק הקשה מכולם", אמר זידאן, במשפט אופייני, "יש הרבה רעש מסביב על חגיגות, אבל אנחנו מתרכזים רק במשחק, ולא בשום דבר אחר. השחקנים כבר חושבים שהם אלופים? בהחלט לא. כמאמן, השגרה היומיומית היא דבר נפלא. בכל השאר אנחנו לא יודעים מה יהיה. נרצה לזכות באליפות, וזו המוטיבציה שלנו. אני לא חושב על תיקו, אנחנו חושבים לנצח כל יריב".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן עם השחקנים. GettyImages
מהפך אחרי הפגרה. זידאן והשחקנים/GettyImages

זידאן נשאל על היכולת ההגנתית המצוינת של קבוצתו מאז החזרה מהפגרה: "ה-7:3 נגד אתלטיקו בהכנה היה משהו שלא אהבנו שקרה, כי זה נשאר לנצח. אבל מה שחשוב זו העבודה היום יומית. אנחנו עובדים, ואנחנו כאן". עוד סיפר על הגישה המיוחדת של שחקניו אחרי הבידוד בגלל הקורונה: "השחקנים מכירים את ההיסטוריה של המועדון, מיהו ומהו ומהו המטרות, זו האמביציה שלהם. אחרי הפגרה חזרנו להתאמן אחרי שלוש חודשים בבית, והשחקנים רצו לעשות דברים גדולים. אפשר היה לראות את זה באימונים. אתם ראיתם את זה במשחקים, אבל אני רואה אותם באימונים: הם התאמנו בצורה פנומנלית, הם רצו להישאר אחרי האימון כדי לעבוד עוד, וזה אומר הכל".

עוד בוואלה!

סטיין: "רואה את עצמי מאמן ברצלונה בעונה הבאה, ברור". סוארס: "צריכים לבקר את עצמנו"

לכתבה המלאה

זידאן נשאל על העובדה שלוקה מודריץ' בן 34, בגיל בו זידאן פרש: "יש הרבה קווי דמייון ביני לבין לוקה, אבל אני החלטתי לפרוש בגיל הזה, והוא רוצה להמשיך ונתן עונה טובה. אנחנו נהנים ממנו ומראמוס, שגם הוא בן 34". על גארת' בייל וחאמס רודריגס ענה המאמן: "בכל פעם אתם שואלים אותן שאלות. גארת', חאמס, כולם רוצים את אותו הדבר. מה אתם רוצים שאגיד לכם?". לגבי הביקורת עליו: "בכדורגל לכל אחד יש דעה. אני מה שאני, ואני לא הולך להשתנות בגלל מה שאומרים עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully