וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר עלתה למקום השני אחרי 1:3 על טורינו

הנדנוביץ' סידר לבלוטי שער שישי ברציפות, אבל יאנג, גודין ולאוטרו ביצעו מהפך עבור הנראזורי, שחלפו על פני אטאלנטה ולאציו

אתר רשמי

בווידאו: אימון מילאן

אינטר התקדמה הערב (שני) למקום השני בליגה האיטלקית והתקרבה להבטחת המקום בליגת האלופות, אחרי שחזרה מפיגור בסן סירו וניצחה את טורינו 1:3. הניצחון הזה הגיע אחרי שבוע רע מאוד של הנראזורי, במהלכו הפסידו לבולוניה בבית וסיימו ב-2:2 בוורונה, אבל כעת הם עקפו גם את אטאלנטה שנעצרה על ידי יובנטוס וגם את לאציו שהפסידה שלוש פעמים ברציפות.

דייגו גודין שחקן אינטר. רויטרס
שער בכורה במדי אינטר. דייגו גודין/רויטרס

אנטוניו קונטה העניק מנוחה לרומלו לוקאקו והציב בחוד את לאוטרו מרטינס ואלכסיס סאנצ'ס, אבל דווקא החלוץ בצד השני חגג ראשון. סמיר הנדנוביץ' שמט כדור קרן בצורה שלומיאלית ואנדראה בלוטי הודה לו וכבש משני מטרים לרשת החשופה בדקה ה-17. מחזור שישי רצוף שהקפטן של טורינו מוצא את הרשת, ויש לו 15 שערי ליגה העונה.

רק במחצית השנייה אינטר התעוררה, ושחקני ההגנה היו אלה שהתכבדו בשערי המהפך. אשלי יאנג ירה מהאוויר אל הרשת אחרי הכנה בראש של לאוטרו בדקה ה-48, וכעבור שלוש דקות אלכסיס הכין בראש ודייגו גודין המשיך בנגיחה משלו וחגג שער בכורה בסרייה A. היתרון הרגיע את אינטר, שהפכה לנינוחה עוד יותר אחרי שבעיטה של לאוטרו פגעה בשחקן הגנה והטעתה את סלבטורה סיריגו בדקה ה-61. השער ה-13 של הארגנטינאי בליגה העונה וניצחון מספר 20 לקבוצה שלו. טורינו נותרה רק חמש נקודות מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully