וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערעור מנצ'סטר סיטי התקבל: תוכל לשחק בליגת האלופות

בית הדין הגבוה לערעורים (ה-CAS) החליט לבטל את העונש שאופ"א השיתה על הקבוצה (הרחקה של שנתיים מהמפעל): "מצאנו שחלק מהאישומים לא היו מבוססים". הקנס הופחת מ-30 מיליון יורו ל-10 מיליון

אתר רשמי

בשורות נהדרות למנצ'סטר סיטי: בין הדין הגבוה לערעורים (ה-CAS) החליט היום (שני) לקבל את הערעור שהגישה הקבוצה נגד החלטת אופ"א להרחיק אותה לשנתיים מליגת האלופות בגלל הפרה של חוקי הפייר פליי. המשמעות: הקבוצה שהבטיחה את המקום השני תשחק במפעל הבכיר גם בעונה הבאה. בנוסף, הקנס שהושת נגדה הופחת ל-10 מיליון יורו בלבד במקום 30 מיליון יורו. ב-CAS ציינו שהחליטו להשאיר קנס שהוגדר כ"משמעותי" בעקבות חוסר שיתוף הפעולה מצד הקבוצה במהלך החקירה.

בהודעה שהוציא המועדון נכתב: "מנצ'סטר סיטי עדיין עוברת על ההחלטה של ה-CAS ורוצה להודות לפאנל החברים על השקדנות והחריצות שלהם ועל ההליך שהם הובילו". בהסבר של החלטת ה-CAS נכתב: "הפאנל שלנו מצא שרוב האישומים שהוגשו על ידי ועדת הביקורת הפיננסית של אופ"א לא מבוססים. בנוסף, הוא מצא שהקבוצה צריכה לספוג קנס משמעותי, אך זה יהיה הוגן לחתוך אותו בשני שליש".

מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
יהיה בליגת האלופות בעונה הבאה. גווארדיולה וסטרלינג/רויטרס

כזכור, במהלך שלושת הימים האחרונים ב-CAS עיינו בערעור המפורט שהגישה הקבוצה והחליט לקבל אותו. אלו בשורות טובות מאוד לקבוצה שכעת תוכל להשאיר את הכוכבים שלה. מאידך, אלו בשורות פחות טובות לקבוצות כמו לסטר, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד שייאלצו כעת לסיים במקום הרביעי לפחות כדי לשחק במפעל היוקרתי בשנה הבאה.

עוד בוואלה!

אנגליה: ליברפול כבר לא מושלמת בבית, שלושער לסטרלינג, צ'לסי הושפלה

לכתבה המלאה

פפ מרוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully