וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ונאפולי נפרדו ב-2:2 מלהיב

גאטוזו ראה את שחקני הופכים 1:0 ל-1:2 מול האקסית, אבל קסי איזן בפנדל (71). גנואה מעל הקו האדום, מספרת חגיגית לסמפדוריה

אתר רשמי

בווידאו: אימון מילאן

אחרי המשחקים של המוליכות, הזרקור באיטליה מופנה הערב (ראשון) למאבק על הכרטיס האחרון לאירופה ולקרבות התחתית. נאפולי השישית סיימה ב-2:2 מרתק עם מילאן, שנאבקת איתה על הכרטיס לליגה האירופית. בתחתית גנואה נחלצה מהקו האדום עם 0:2 על ספאל שמתקרבת בצעדי ענק לסרייה B ומי שירדה לשם היא לצ'ה אחרי 0:0 אצל קליארי. ניצחון חשוב לסמפדוריה של קלאודיו ראניירי, פארמה חילצה 2:2 ביתי מול בולוניה עם שערים בדקות 93 ו-95 ואילו פיורנטינה הצילה נקודה עם שוויון מול ורונה בדקה ה-96.

זלאטן איברהימוביץ' עם תאו הרננדז שחקני מילאן. GettyImages
יופי של משחק. זלאטן ותאו הרננדז חוגגים/GettyImages

נאפולי - מילאן 2:2

ג'נארו גאטוזו אימן לראשונה בקריירה מול הקבוצה עמה הוא מזוהה, ואיתה זכה באליפות איטליה האחרונה שלא שייכת ליובנטוס. זו גם היתה הפעם האחרונה שמילאן הצליחה לנצח בסן פאולו - דבר שלא הצליחה לעשות גם הערב, ועל כן הסטטוס קוו נותר: נאפולי עדיין שישית עם 52 נקודות, שתיים יותר מהרוסונרי שבמקום השביעי. תאו הרננדז המשיך את העונה המצוינת שלו כשקבע 0:! בדקה ה-20, ג'ובאני די לורנצו (34) ודריס מרטנס (60) הצליחו להפוך, אולם המילה האחרונה היתה שייכת לפרנק קסי, שאיזן בפנדל בדקה ה-71. לקראת הסיום הורחק אלכסיס סאלמאקרס, כשספג צהוב ראשון בדקה ה-85 ושני שתי דקות לאחר מכן. המארחת יוצאת מאוכזבת, לאחר ערב בו בעטה 14 פעמים לשער - תשע מתוכן למסגרת.

גוראן פאנדב שחקן גנואה. GettyImages
ישאיר את גנואה בליגה? גוראן פאנדב/GettyImages

גנואה - ספאל 0:2

אחרי שכל ארבעת המפגשים האחרונים הסתיימו ב-1:1 ולפני כן היא הפסידה ליריבתה, גנואה הצליחה לנצח את ספאל לראשונה מאז אפריל 1981 ועלתה מעל הקו האדום. לואיג'י די ביאג'ו נותר ללא ניצחון כמאמנה של נועלת הטבלה, שהשיגה רק ארבע נקודות מ-36 האחרונות ותרד אחרי שלוש שנים בסרייה A. גוראן פאנדב הבלתי נגמר השתחרר יפה ברחבה וכבש בדקה ה-27 את התשיעי שלו העונה בליגה (המאזן הכי טוב מאז 2007/08) אחרי הכנה של יאגו פאלקה, שהחמיץ פנדל בדקה ה-37 עם בעיטה חלשה לידיו של השוער קרלו לטיצה. לאסה שונה דאג שזה לא ישנה, עם כדור חופשי נהדר לחיבורים בדקה ה-54.

פדריקו בונאצולי שחקן סמפדוריה. GettyImages
איזה גול. פדריקו בונאצולי/GettyImages

אודינזה - סמפדוריה 3:1

ניצחון חשוב מאוד לאורחת - השלישי שלה בארבעה משחקים - וקלאודיו ראניירי מתקרב להשלמת משימת ההישרדות. קווין לזניה העלה את אודינזה ליתרון עם טיל בשמאל בדקה ה-37 וחגג את ה-10 שלו העונה בליגה, אבל פאביו קוואליארלה הוותיק ענה עם ה-10 שלו בפנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. המחליף פדריקו בונאצולי השלים מהפך עם מספרת מרהיבה בדקה ה-84, שלוש דקות לאחר מכן נפסל שער שוויון של בראם נאוטינק לאחר שהשוער הדף את הכדור על היד שלו, ומנולו גביאדיני חתם עם כדור מסובב אל הרשת בדקה ה-93. סמפ, כמו אודינזה, רחוקה כעת שש נקודות מלצ'ה והירידה.

משחקים נוספים

פארמה - בולוניה 2:2
לפארמה: יסמין קורטיץ' (90+3), רוברטו אינגלזה (90+5). לבולוניה: דנילו (3), רוברטו סוריאנו (16)

פיורנטינה - ורונה 1:1
לפיורנטינה: פטריק קוטורונה (90+6). לוורונה: דוידה פראוני (18)

קליארי - לצ'ה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully