וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקאם טו דה מידל איסט: זה מה שמצפה לכריס פרום מהקהל הישראלי

11.7.2020 / 10:00

תעיף את המאמן, תנו צ'אנס לצעירים, הכל מכור בטור הזה, אין פה תרבות אופניים, מגיע לסילבן יותר. כריס פרום רק הצטרף לקבוצה הישראלית, ואפשר כבר לדמיין איך ייראו השיחות עליו בתוכניות הרדיו

יוסי ציפקיס

בווידאו: ג'ירו דאיטליה בישראל

יאללה גם כן הכריס פרום הזה, כל אחד היום מקבל לי 5 מיליון דולר לשנה, זה רכש זה? זה בדיחה. תגיד לסילבן שיביא בפעם הבאה את האחים שלק, אולי קונטאדור, אלה כוכבים. לא כריס פרום, שמתעייף לי באמצע ההר. באמא שלי שמישהו יביא לו טוסטוס.

הללי, אתה מתחמם סתם, אנחנו רק בקטע השמיני, עוד לא הגענו לטיפוס האמיתי.

לא, אני כבר רואה איזה טיפוס הוא. טיפוס בעייתי. הכריס הזה, מקורות שלי אומרים לי, ותקשיב לי טוב, שהוא חושב שכולם שם עובדים בשבילו, שהוא יכול לרכוב בסבבה שלו וכולם יגנו עליו מהרוח, והוא יפרוץ מתי שנראה לו. עזוב, זה פרימדונה, לא הייתי שם עליו 100 שקל, הוא ניצח רק בשנים שהטור היה חלש, פעם לא הייתה תחרות כמו היום. מהרגע הראשון אני אמרתי לך שהוא בלוף.

אבל הוא מקום שלישי בדירוג הכללי.

נו באמת, בשביל מקום שלישי לשלם 5 מיליון דולר? תן לצעירים לפתוח, תן הזדמנות לגיא ניב, יש בסטארט אפ ניישן כמה חבר'ה מוכשרים מאוד שלא מקבלים הזדמנות בגלל ששמים את כל הכסף על זרים פלופים, ואחר כך מתפלאים למה תרבות האופניים בקאנטים במדינה הזאת.

מה אתה היית עושה?

אני הייתי אומר לו קודם כל לעזוב את הפלוטון. תברח מהם, תתרחק, זה קן צרעות. חוץ מזה, לך בכל הכוח בקטעים של מירוץ נגד השעון. כל ילד יודע שזה הדבר האמיתי. רק ככה פותחים פער. אחר כך שיעיפו את המאמן הכושל הזה. אין לו מושג.

כריס פרום מנצח ג'ירו ד'איטליה 2018. אתר קבוצת סקיי, אתר רשמי
שמים את כל הכסף על זרים פלופים, ואחר כך מתפלאים למה תרבות האופניים בקאנטים במדינה הזאת. כריס פרום/אתר רשמי, אתר קבוצת סקיי

תגיד לי גאון, מתי התחלת להיות לי מומחה לאופניים?

הלו הלו, כולה אופניים. זאת הבעיה איתכם, עושים לי מכל דבר סיפור. בימים של אדי מרקס הם היו אוכלים פסטה פסטו בלילה שלפני, ולמחרת חורשים את האלפים. היום כל אחד נוסע עם אוזניות, עם רכב מלווה, יועץ... יאללה, אל תעשו מזה יותר ממה שזה. מה מבקשים ממנו בסך בכל, תפדל הכי מהר שלך, הכי חזק שלך. זה אופניים לעזאזל. לא אוניברסיטה.

אתה רציני?

לפעמים אני רואה אותו ומשתגע. את הבייסיק אין לו. הרי זה ידוע שבעליות אתה לא צריך לשבת על הכיסא, אלא להיעמד על הפדאלים. ככה אני עושה תמיד, זה קל יותר. אופניים זה אופניים. שחק פשוט. ותגיד לי, הוא נוגע בהילוכים בכלל? אתה ראית אותו פעם נוגע בהילוכים? תאמין לי עם הכריס הזה כבר אי אפשר לדעת. עזוב חולצה צהובה. שיביא מנוקדת, משהו.

עוד בוואלה!

דבר כזה עוד לא היה: מאחורי הגעתו של כריס פרום לקבוצת "סטארט אפ ניישן"

לכתבה המלאה
איל ברקוביץ' הבעלים של הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
"אני רואה את פרום ומשתגע, הרי זה ידוע שבעליות אתה לא צריך לשבת על הכיסא, אלא להיעמד על הפדאלים. אופניים זה אופניים. שחק פשוט!"/ברני ארדוב

תגיד יא אימבציל אתה יודע מה זה פודיום בטור דה פראנס? אתה מבין איזה כבוד זה? זה לא כמו הכדורגלנים המטומטמים שלך.

שמענו עליכם, לך תראה את הקהל בפסגות של האלפ ד'ואז, ברברים. חוסמים כבישים, מפריעים. כשההוא עם התחפושת של השטן רץ שם על הכביש אתה אומר איזה יופי, אבל מה היה קורה אם הוא היה עם גלימה של בית"ר? ומה הקטע עם הבחורות שמחכות על הפודיום ונותנות להם זר פרחים ונשיקה? גועל נפש. אם זה היה בכדורגל היית מתחרפן. זה כי אתה צבוע. חתיכת מתחסד.

כי באירופה זה באמת אופניים, אצלנו הכל חאפר. חאפר! אתה שומע אותי? תורידו אותו מהשידור.

עזוב, אני יודע טוב מאוד מה קורה בהנהלת הטור, מקורות שלי מספרים שגם ככה הכל מושחת, הכל סגור מראש, הכל רק סמים, חומרים אסורים, הם מחליפים דם הגויים האלה, מגעילים.

אתה חתיכת מטומטם אתה יודע? מי נתן לך לדבר בכלל? אתה בושה לענף ובושה למקצוע.

אני בושה? אתם בושה. עושים לנו בית ספר. קבוצות קטנות עם רבע תקציב מפרקות אותנו. סילבן בא ונותן את כולו ואנשים מנצלים את טוב הלב שלו. הכריס הזה תופס עלינו תחת. מילה בעברית הוא לא יודע. יש לנו פה כישרונות לא פחות גדולים. שלא ינצח, אבל לפחות שייתן את הנשמה. ואז הוא מתראיין לי, ונשמע כמו צנון. עזוב, זה לא רציני.

סילבן אדאמס. ג'ירו ד'איטליה, קובי אליהו
"סילבן הזה בא ונותן את כל כולו, אנשים מנצלים את טוב הלב שלו!"/קובי אליהו, ג'ירו ד'איטליה

רגע... רגע... סתום שניה... מעדכנים אותי עכשיו באוזניה שכריס סיים ראשון את הקטע וזכה בחולצה הצהובה.

יש!

פתאום אתה שמח אה יא תולעת?

אני שמח בשביל המדינה, לא בשבילו. אני שמח בשביל סילבן, מגיע לו קצת נחת אחרי כל מה שנתן.

טוב, אז בוא נתכונן לקטע של מחר, איתנו על הקו נמצא פרימו, מה אתה אומר?

אהלן חברים, שוחחתי עכשיו עם גורם בסביבתו של כריס, הוא מתכונן לקטע מאוד קשה, 400 ק"מ בקול דה גאליבייה, מסלול הררי, תלול מאוד, לא קל בכלל, אני לא רוצה להתנבא אבל אלה הקטעים בהם כריס בשיאו, נחכה ונראה אם הוא יפתח במתקפה או יילך על קטע טקטי יותר. אם אתם שואלים אותי תהיה שם מתקפה לקראת הפסגה השנייה בקילומטר ה-200 בערך, ואולי זה רק אני אבל איגן ברנל וגריינט תומאס נראים גמורים, כך שאם כריס רק ימשיך ככה, אם לא יעשה טעויות טקטיות ויסתבך במרדפים מיותרים, יש סיכוי ריאלי שבקרוב מאוד הוא מגיע עם הגביע לישראל. נצפה לדרמה גדולה, הולך להיות שם מעניין מאוד.

אוקיי, תודה פרימו, אנחנו יוצאים להפסקה ומיד ממשיכים, אחרי הפרסומות נדבר קצת על הציפיות לקראת הוואלטה והג'ירו, ושינו זוארץ יספק טעימה לנעשה בוועדת האיתור. הישארו עמנו.

  • עוד באותו נושא:
  • כריס פרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully