וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב ממשיכים במעקב אחר דני אבדיה: "עוד משחק מרשים, כיף לצפות בו"

אנשי הדראפט בארה"ב מתרשמים מהכושר המצוין של כוכב מכבי תל אביב אחרי הפגרה: "משחק במהירות גדולה, ומרשים לו יותר להתנהל עם הכדור". וגם: ההערכות היומיות וההימורים

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

דני אבדיה ממשיך בכושרו הטוב מאז החזרה מפגרת הקורונה, כשאתמול (חמישי) כוכבה הצעיר של מכבי תל אביב סיים עם 15 נקודות בניצחון של האלופה 82:93 על הפועל ירושלים. אבדיה גם הוסיף 4 חטיפות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בדרך למדד 19, ובארה"ב ממשיכים לעקוב אחר הכדורסלן הישראלי שצפוי להיבחר בדראפט הקרוב ל-NBA. על פי ההערכות האחרונות של אנשי TheAthletic אבדיה צפוי להיבחר במקום השמיני בדראפט. באתרי הימורים הציבו אותו במקום השישי ברשימת המועמדים להיבחר במקום הראשון בדראפט.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה עם דורי סהר. דני מרון
צובר ביטחון. אבדיה/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן הפועל ירושלים ג'ון הולנד. דני מרון
רק הולך ומשתפר. אבדיה/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
משחק במהירות, תוקף את הסל. אבדיה/דני מרון

מי שממשיך להתלהב מאבדיה הוא מייק שמיץ, פרשן ESPN שעוקב באדיקות אחרי הישראלי ומדווח על ביצועיו. הלילה כתב שמיץ: "עוד משחק מרשים לדני אבדיה ממכבי תל אביב, הפעם בניצחון על ירושלים... הוא סיים עם 6 מ-8 ל-2 ו-1 מ-4 ל-3, ושיחק המון כמוביל כדור גם בגובה 2.05 מ'... כיף לראות אותו במצבים של grab-and-go" (קולט ריבאונד ומוביל התקפה מהירה). שמיץ ציין כי המספרים של אבדיה מאז החזרה מהפגרה הם ממוצעים 17.7 נקודת למשחק, 6 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק, עם 66 אחוז מהשדה ל-2 ו-45 אחוז מהשלוש (68 אחוז מהעונשין).

עוד בוואלה!

ג'יימס פלדין מדוכדך: "זה המשחק הכי גרוע שראיתי כאן. קשה לי עם השינויים בקבוצה"

לכתבה המלאה

סם וסני, כתב הדראפט של "האתלטיק", כתב: "סיימתי לצפות עכשיו במשחק אבדיה מול ירושלים, אני חושב שהוא נראה טוב מאוד מאז החזרה, הוא משחק במהירות גדולה, ומרשים לו יותר להתנהל עם הכדור. אהבתי מאוד את מה שהוא עשה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully