וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה מהלל את דויד סילבה: "בשטחים קטנים, הוא הטוב ביותר שראיתי"

מאמן מנצ'סטר סיטי החמיא לקשר בן ה-34 שהצטיין מול ניוקאסל ויעזוב בתום העונה: "רוצים שהאוהדים יחזרו כדי שנוכל להצדיע לו"

אתר רשמי

בווידאו: קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן

מנצ'סטר סיטי כבר מתחילה להתגעגע לדויד סילבה, שיעזוב בסיום העונה אחרי עשור במועדון ואמש (רביעי) סיפק הצגה באחת מהופעות הפרידה שלו עם שער ושני בישולים ב-0:5 על ניוקאסל. הקשר הספרדי הפך לבן ה-34 הראשון מאז זלאטן איברהימוביץ' באפריל 2017 שמצליח לכבוש ולבשל באותו משחק ליגה, וכך בכל אחת מ-10 העונות שלו במדים התכולים הוא בישל לפחות 10 פעמים בכל המסגרות (סך הכול 121 אסיסטים).

דויד סילבה עם ראחים סטרלינג שחקני מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אולי גם פסל, למה לא? דויד סילבה/רויטרס

אחרי התצוגה מעוררת ההשראה מול המגפייז, פפ גווארדיולה לא חסך מחמאות מהקוסם שלו:" מה שסילבה עשה זה מדהים ופנטסטי, אבל לא רק במשחק הזה אלא בכל 10 השנים האחרונות. בשטחים קטנים, הוא כנראה השחקן הכי טוב שראיתי. לעבור כך בין הקווים, מעולם לא ראיתי מישהו עושה את זה כמוהו. הוא חזר מהפגרה בקצב משחק מדהים. אם הוא יחליט להמשיך לשחק, הוא יוכל לעשות את זה היכן שרק ירצה. אין לי ספק בכך".

המאמן גם סיפק רמז לכך שהמועדון מתכנן טקס פרידה ראוי לקשר: "אנחנו רוצים שהאוהדים יחזרו כדי שנוכל לערוך לו משחק ולהצדיע לו כאחד השחקנים האגדיים של המועדון. האם הוא ראוי לפסל? אני לא יודע, זה לא העסק שלי. היו כאן שחקנים נהדרים: סבאלטה, הארט, קומפני, אגוארו. החבורה הזו עזרה למועדון להגיע למקום בו הוא נמצא כיום. זכייה בליגת האלופות יכולה להיות סיום מושלם. עבורו, עבור אגוארו. זה יכול היה להיות גם עבור קומפני בעונה שעברה".

גווארדיולה גם שלח מסר לאופ"א, לקראת הערעור בנוגע לעונש ההרחקה של מנצ'סטר סיטי: "חסרה לנו נקודה כדי להבטיח רשמית את מקומנו בליגת האלופות. ב-13 ביולי נדע לגבי הערעור. אם נוכל לשחק, זה כי הרווחנו את זה על המגרש. מגיע לנו להיות שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully