וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה, ערוץ הספורט וראשי האיגוד: כך נכנס הכדורסל הישראלי לבידוד

8.7.2020 / 17:42

אחד הצלמים שנכח בתחילת השבוע במסיבת עיתונאים, התגלה כנשא ובעקבותיו נדרשו בכירים באיגוד ואנשי תקשורת נוספים להיכנס לבידוד

עריכה: איתי עמרם

מגיפת הקורונה הצליחה לחדור בימים האחרונים לעולם הספורט בישראל, ובתוכו גם לתקשורת הספורט - עם הידבקותו של מגיש ערוץ הספורט עידו גור, שהתגלה כנשא ביום ראשון. אחרי שגור קיבל תשובה חיובית לבדיקה שביצע, רבים מאנשי הערוץ נכנסו לבידוד, ואחד הצלמים שעבד בקרבתו בשבוע שעבר נדבק גם הוא בנגיף.

ביום ראשון ב-12:00, כארבע שעות לפני שגור התברר כנשא קורונה, נכח אותו צלם במסיבת עיתונאים באיגוד הכדורסל. בעקבות הידבקותו של הצלם, הנחה משרד הבריאות את כל משתתפי האירוע לבידוד, ובהם כמה מאנשי האיגוד, ובראשם השופט בדימוס עודד מודריק (נשיא בית הדין העליון של האיגוד), ועוד מספר כתבים וצלמים שהיו במקום.

ספידי סמית' שחקן מכבי חיפה. אתר מנהלת הליגה, אתר רשמי
ספידי סמית'/אתר רשמי, אתר מנהלת הליגה

באיגוד אומרים כי משתתפי המסע"ת נדרשו לחתום על הצהרת בריאות בכניסתם, במסגרתה נשאלו בין היתר "האם אחד מהאנשים שהיית איתם במגע היה בבידוד בשבועיים האחרונים".

כפי שפורסם היום, גם שחקנה של מכבי חיפה ספידי סמית' נכנס לבידוד לאחר שהתראיין לאחד מאנשי ערוץ הספורט לפני כשבוע. בעקבות אותו ריאיון החליטו במנהלת הליגה לצמצם את נוכחותם של שדרי הקווים במשחקי הליגה ואת הקשר בין העיתונאים לשחקנים באופן כללי.

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully