וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטאלנטה המשיכה את רצף הניצחונות ועלתה למקום השלישי

טולוי ומוריאל העניקו לקבוצתם 0:2 על סמפדוריה וניצחון ליגה תשיעי ברציפות. רומא החמישית הפכה ל-1:2 על פארמה, נאפולי אחריה עם 1:2 בגנואה

אתר רשמי

בווידאו: אימון מילאן

המחזור ה-31 בליגה האיטלקית נמשך הערב (רביעי) עם שישה משחקים, כשבמוקד אטאלנטה הלוהטת עלתה למקום השלישי עם 0:2 על סמפדוריה שהיה ניצחון הליגה התשיעי שלה ברציפות. רומא עצרה את רצף ההפסדים שלה עם 1:2 על פארמה ושמרה על המקום החמישי, כשאחריה נאפולי שגברה 1:2 על גנואה שנמצאת מתחת לקו האדום.

רפאל טולוי שחקן אטאלנטה. GettyImages
גם הבלמים כובשים. רפאל טולוי/GettyImages

אטאלנטה - סמפדוריה 0:2

קלאודיו ראניירי התקרב להשלמת משימת ההצלה של סמפדוריה בזכות שני הניצחונות בקרבות התחתית מול לצ'ה וספאל, אבל את אטאלנטה הצליחו שחקניו לעצור רק עד לדקה ה-75. המאמן הוותיק הורחק בצהוב שני בדקה ה-66, ואחרי תשע דקות היה זה הבלם רפאל טולוי שנגח מקרוב אחרי קרן של רוסלן מלינובסקי והשלים שערים העונה מול שתי הקבוצות של גנואה. לואיס מוריאל המחליף ירה אל הרשת בדקה ה-85, חגג את ה-17 שלו בליגה (פתח רק 10 פעמים!) והציב את קבוצתו לפחות זמנית במקום השלישי עם שיא מועדון של תשעה ניצחונות ליגה (ועוד שיא של 11 בכל המסגרות). סמפ, שניצחה בשני הביקורים הקודמים שלה בברגמו, נמצאת כעת חמש נקודות מעל הקו האדום.

שחקני רומא חוגגים עם ז'ורדן ורטו (שני מימין). GettyImages
השלים את המהפך של רומא. ז'ורדן ורטו, שני מימין/GettyImages

רומא - פארמה 1:2

שלושה הפסדים רצופים הפכו את הסיכוי להגיע למקום הרביעי לבלתי אפשרי מבחינת רומא, אבל היא לפחות קטעה את הרצף ושמרה על המקום החמישי. פארמה, שהגיעה גם היא אחרי שלושה הפסדים, חלמה על ניצחון ראשון באולימפיקו מאז אפריל 1997 בזכות פנדל מוצלח של יוראי קוצקה בדקה התשיעית, אבל הנריך מחיטריאן השווה בדקה ה-43 ובישל לז'ורדן ורטו הצרפתי שהפציץ מ-20 מטרים אל הרשת בדקה ה-57.

דריס מרטנס שחקן נאפולי. GettyImages
המגרש הכי אהוב עליו פרט לסן פאולו. דריס מרטנס חוגג/GettyImages

גנואה - נאפולי 2:1

אם נוציא מהמשוואה את המשחק מול אטאלנטה, לה כולם מפסידים, מחזיקת הגביע בתקופה נהדרת של שבעה ניצחונות. גנואה חילצה 2:2 דרמטי בדקה ה-97 באודינה, אבל הניצחון המפתיע של לצ'ה על לאציו וההפסד הערב (הרביעי ברציפות בבית) הוריד אותה שוב אל מתחת לקו האדום. שער של אליף אלמאס המקדוני נפסל בדקה השביעית, אבל נאפולי בכל זאת עלתה ליתרון עוד לפני ההפסקה, כשמלך השערים ההיסטורי דריס מרטנס סובב מקצה הרחבה אל הרשת של מתיאה פרין וחגג שער שישי במראסי (שלושה מול גנואה ושלושה מול סמפדוריה). המארחת, שלא ניצחה את יריבתה ב-15 המפגשים האחרונים (מאז ה-2:3 בינואר 2012) הצליחה להשוות בדקה ה-49 עם נגיחה של הבלם אדגרדו גולדאניגה, אבל המחליף המקסיקני הירווינג לוסאנו נזקק לשתי דקות בלבד על המגרש לפני שהשתלט על כדור ארוך והכריע את ההתמודדות בדקה ה-66.

משחקים נוספים

פיורנטינה - קליארי 0:0

בולוניה - ססואולו 2:1
לבולוניה: מוסא בארו (90+1). לססואולו: דומניקו ברארדי (41), לוקאש הראסלין (56)

טורינו - ברשיה 1:3
לטורינו: אלש מאטיו (48, עצמי), אנדראה בלוטי (58), סימונה זאזה (86). לברשיה: ארנסטו טורגרוסה (21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully