וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי אר סמית': "סבלתי מדיכאון במשך תקופה ארוכה, לא רציתי אפילו לשחק בפלייסטיישן"

הרכש החדש של לוס אנג'לס לייקרס חשף: "לא רציתי לזרוק, לא להתאמן ולא לשחק NBA2K. לא רציתי שום קשר לכדורסל באותה תקופה". פרנק ווגל: "הוא בחור פשוט אדיר"

מערכת וואלה!

בווידאו: שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ברצלונה

בסוף שנת 2018 עזב ג'יי אר סמית' את קליבלנד קאבלירס, אחרי שזכה עם הקבוצה באליפות ההיסטורית שלה אי שם ב-2016. הוא אמנם שוחרר רשמית רק בקיץ 2019, אך הודה ש-20 החודשים שחלפו מאז שעזב את הקאבס לא היו פשוטים כלל.

"סבלתי בדיכאון במשך תקופה ארוכה", אמר סמית', שהצטרף ללוס אנג'לס לייקרס לקראת החזרה של ה-NBA בסוף החודש באורלנדו. "לא הרבה יודעים זאת, אבל אני גיימר גדול. אני משוגע על משחקי וידאו ובתקופה הזו אפילו לא שיחקתי NBA2K (ממשחקי הווידאו הפופולריים בעולם כיום). לא רציתי לזרוק, לא להתאמן ולא לשחק בפלייסטיישן. לא רציתי שום קשר לכדורסל באותה תקופה".

"נעדרתי מהליגה במשך יותר מדי זמן", הוסיף סמית' בן ה-35. "במשך רוב חיי אני חלק מה-NBA, ולכן היה קשה מאוד לא להיות חלק מזה בתקופה הזו. הייתי די בהלם, כי לא ממש הבנתי מה קורה. כשדברים כאלו קורים, לומדים להעריך את הדברים החשובים בחיים ועד כמה הכדורסל חשוב לי. כרגע אני רוצה ליהנות מכל רגע שנותר לי על הפרקט".

לסיום, דיבר סמית' על החסים עם חברו לברון ג'יימס, איתו כבר שיחק בעבר: "הוא תחרותי ברמות הכי גבוהות ויש אנשים ושחקנים שלא יודעים איך להתמודד עם זה. לפעמים זה בא לידי ביטוי גם בדרכים שליליות, אבל צריך לדעת להתמודד עם זה. שום דבר לא אישי".

View this post on Instagram

Swish is in the building #LakeShow

A post shared by Los Angeles Lakers (@lakers) on

"זה סיפור פשוט נהדר", אמר פרנק ווגל על סמית'. "הוא בחור פשוט אדיר עם פוטנציאל גדול מאוד. הוא היה שחקן חמישייה בגמר לפני מספר שנים ואני בטוח שהוא יוכל לתרום גם לנו. מה שבטוח, הוא יודע לקלוע".

הלייקרס התחילו במו"מ עם סמית', שכמובן שיחק עם לברון גם בקליבלנד וזכה איתו באליפות ב-2016, אחרי שאייברי בראדלי החליט לא לשחק בטורניר סיום העונה. סמית' זכור גם מהתקרית בה לא ראה את השעון בגמר הפלייאוף מול גולדן סטייט ב-2018 וננזף קשות על ידי לברון. סמית' נבחר כבחירה 18 בדראפט 2004 על ידי ניו אורלינס ושיחק שם במשך שתי עונות שאחריהן עבר לדנבר לחמש עונות. משם עבר לתקופה קצרה בסין, ממנה חזר לשלוש עונות בניקס וארבע בקליבלנד.

עונת השיא של סמית' מבחינת נקודות הייתה עם הניקס ב-2012/13 כשהוא תרם 18.1 נקודות למשחק במהלך העונה הסדירה. בעונת האליפות עם קליבלנד הוא תרם 12.4 נקודות למשחק במהלך העונה הסדירה ו-11.5 נקודות ב-21 משחקי פלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully