וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להיות קבוצת על? דיווח: הקליפרס ינסו לצרף את רודי גובר

בארה"ב מדווחים שהקבוצה של קוואי לאונרד ופול ג'ורג' מחפשת סנטר דומיננטי ועשויה להציע תמורתו לג'אז שלושה שחקנים ובחירת דראפט

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

לוס אנג'לס קליפרס נחשבת כבר עכשיו למועמדת מובילה לזכות באליפות. עם כוכבים כמו קוואי לאונרד פול ג'ורג' ושחקני ספסל כמו לו וויליאמס ומונטרז הארל, הקבוצה של דוק ריברס היא לבטח אחת האיכותיות בליגה, אבל מסתבר שהסגל הזה לא מספק אותם. על פי דיווח שהתפרסם ב"ClutchPoints", הקבוצה מעיר המלאכים חושבת על טרייד שינחית אצלה את רודי גובר, הסנטר הצרפתי של יוטה ג'אז.

ניקולה יוקיץ' דנבר מול רודי גובר יוטה. AP
יעזור לקליפרס להתמודד עם שחקנים כמו יוקיץ'? רודי גובר/AP

אלא שכדי לעשות טרייד כזה עם קבוצה שמתמודדת איתם בצמרת המערב, הקליפרס צריכים להיות יצירתיים. על פי הדיווח בארה"ב הקליפרס, שמשתוקקים לסנטר הגנתי דומיננטי כמו גובר שישדרג את ההגנה המקרטעת שלהם, עשויים להציע תמורת גובר את פטריק בברלי, איביצה זובאץ', רודני מקגרובר ובחירת סיבוב שני בדראפט הקרוב.

עסקה כזו עשויה לשכנע את יוטה, אבל לפני כן שתי הקבוצות עוד צריכות לשחק בטורניר סיום העונה באורלנדו ולאחר מכן ייתכן שיחלו המגעים בין הקבוצות. המחשבה העיקרית של הקליפרס היא שהיא צריכה שחקן דומיננטי שיתמודד עם סנטרים כמו אנתוני דייויס מהלייקרס וניקולה יוקיץ' מדנבר.

רודי גובר, ששיחק באולסטאר האחרון, נבחר לשחקן ההגנה הכי טוב בליגה בעונה החולפת. בעונה הנוכחית שנקטעה בגלל הקורונה, הוא רשם ממוצעים של 15.7 נקודות ו-14.7 ריבאונים במשחק. לדאבונו הרב, גובר עלה לכותרות במרץ גם בגלל היותו השחקן הראשון שאובחן כשנשא קורונה וגרם בדיעבד להפסקת העונה, שצפויה להתחדש רק בסוף החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully