וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מחודש מאז מועד התשלום: באר שבע עדיין ממתינה לכסף על מיכאל אוחנה

בית"ר היתה צריכה להעביר 3.25 מיליון שקל כבר בתחילת יוני ובחודש הבא תצטרך להעביר עוד 1.5 מיליון כחלק מעסקת קלטינס. בבאר שבע עדיין מגלים איפוק

אתר רשמי

למעלה מחודש עבר מאז שבית"ר ירושלים היתה צריכה להעביר את הכסף להפועל באר שבע על מיכאל אוחנה והסכום טרם שולם. מדובר בסכום של 3.25 מיליון שקל שהיה אמור לעבור מהבירה באחד ביוני, אך כאמור עבר כבר למעלה מחודש ובית"ר ירושלים לא משלמת.

בהפועל באר שבע מגלים עד כה סבלנות ואיפוק גם בשל היחסים הטובים השוררים בין אלונה ברקת למשה חוגג. ההערכה היא שברקת גם הוציאה את עצמה במכוון מהמשוואה הזו ונתנה ליושב ראש איתי בן זאב ולמנכ"ל אסי רחמים לטפל בעיכוב כדי לא לערב עניינים אישיים.

משה חוגג ואלונה ברקת. פאביאן קולדורף,
היחסים הטובים ביניהם מאפשרים את העיכוב? משה חוגג ואלונה ברקת/פאביאן קולדורף

בהפועל באר שבע טענו בימים האחרונים כי בבית"ר ירושלים הבטיחו להם שהכסף ישולם בקרוב וכי הם ממתינים להתפתחויות. חשוב להדגיש כי לאור המצב הכלכלי המורכב בהפועל באר שבע, הסכום המדובר הוא בבחינת אוויר לנשימה. באר שבע לא תוכל לחכות עוד זמן רב בעניין הזה, מה עוד שבחודש הבא בית"ר ירושלים גם צריכה להעביר סכום של 1.5 מיליון שקל באותו הכיוון כחלק מעסקת דויד קלטינס.

כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, בית"ר ירושלים צריכה לשלם בסך הכל להפועל באר שבע סכום של 4.75 מיליון שקל אשר ביחד עם אותם 5 מיליון שקל שאלונה ברקת הבטיחה להעמיד לטובת הפועל באר שבע, יהוו את הבסיס לתקציב של העונה הבאה.

עוד בוואלה!

שחקני בית"ר הקדישו את הניצחון לרוני לוי, אבל הבוררות בדרך?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully