וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: איגור קוקושקוב מונה למאמנה של פנרבחצ'ה

מאמן נבחרת סרביה הנוכחי שהוליך את נבחרת סלובניה לזכייה ביורובאסקט 2017 ייכנס לנעליו של ז'ליקו אוברדוביץ', ואמר: "שמח להצטרף למשפחת פנרבחצ'ה". לוקה דונצ'יץ' ברך

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

בווידאו: זאיון וויליאמסון חוזר להתאמן

פנרבחצ'ה הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של מאמן נבחרת סרביה איגור קוקושקוב ל-3 שנים. הסרבי שתפקידו האחרון היה בעמדת עוזר המאמן בסקרמנטו קינגס, יחליף בתפקיד את ז'ליקו אוברדוביץ' האגדי, אשר אימן במועדון הטורקי במשך שבע שנים וזכה עמה בארבע אליפויות טורקיה, שני גביעים, ואליפות יורוליג אחת ב-2017.

קוקושקוב מחזיק ברזומה עשיר למדי והעביר לא פחות מ-19 שנים ב-NBA בתפקידים שונים, לרוב כעוזר. בעונת 2018/19 קיבל הזדמנות כמאנה הראשי של פיניקס סאנס, כשגם בזירה הבינלאומית נחל הצלחה, כשהישגו הגדול ביותר הוא אותה זכייה עם נבחרת סלובניה של לוקה דונצ'יץ' וגוראן דראגיץ' ביורובאסקט 2017.

עוזר מאמן סקרמנטו קינגס איגור קוקושקוב. GettyImages
"פנר זה אחד ממועדוני הספורט הגדולים ביותר בעולם". איגור קוקושקוב/GettyImages

"אני שמח להצטרף למשפחת פנרבחצ'ה", אמר קוקושקוב במסיבת עיתונאים וירטואלית לרגל החתימה. "פנר זה אחד ממועדוני הספורט הגדולים ביותר בעולם. נעשה את כל מה שביכולתינו כדי לשמח את האוהדים בכך שננצח ונזכה בתארים". גם לוקה דונצ'יץ', שהתאמן תחת קוקושקוב בנבחרת סלובניה, ונמצא בימים אלה בארצות הברית ומתאמן לקראת חזרת ה-NBA בירך על המהלך בטוויטר והביע את שביעות רצונו מהמהלך של פנרבחצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully