וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הופתעה, אטאלנטה חגגה שער 100 והתקרבה אליה, נאפולי נצמדה לרומא

הגמבים של בולוניה העניקו לה 1:2 בסן סירו על המדורגת שלישית, בעוד הרביעית ניצחה 0:1 בחוץ את קליארי, קבעה שיאי מועדון וצימקה את הפער לנקודה. נאפולי גברה על 1:2 בקרב על המקום החמישי

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

המחזור ה-30 בסרייה A נמשך היום (ראשון) עם המאבקים על הכרטיסים לאירופה והקרבות נגד הירידה. אינטר השלישית שוב אכזבה בענק כשהפסידה 2:1 בבית לבולוניה, ואילו אטאלנטה הלוהטת התקרבה אליה עם ניצחון נוסף - הפעם 0:1 בחוץ על קליארי. את הערב חתם המאבק על המקום החמישי, כשנאפולי גברה 1:2 על רומא וצמדה אליה.

בתחתית: פיורנטינה וסמפדוריה ניצחו והתרחקו מהקו האדום, גנואה חילצה 2:2 באודינה בדקה ה-97 וברשיה יצאה מהמקום האחרון בזכות ניצחון ראשון ב-2020.

רומלו לוקאקו שחקן אינטר. רויטרס
אינטר נראית רע. רומלו לוקאקו/רויטרס

אינטר - בולוניה 2:1

הנראזורי לא הצליחו לנצל את ההפסד של לאציו כדי לצמק את הפער לנקודה וספגו הפסד ביתי מביך מאוד, ועכשיו גם המקום השלישי בסכנה. בדקה ה-22 הצליחה אינטר לכבוש: אשלי יאנג הגביה משמאל, לאוטרו מרטינס המשיך בנגיחה לקורה ורומלו לוקאקו היה ראשון על הריבאונד ובעט פנימה את ה-0:1. בולוניה נותרה בעשרה שחקנים אחרי אדום ישיר שספג רוברטו סוריאנו בשל מילים מיותרות לעבר השופט. למרות זאת מוסא ג'וארה הצליח לאזן בדקה ה-74. אלסנדרו באסטוני הורחק בצהוב שני באינטר בדקה ה-77 ואז הגיע מוסא בארו והשלים מהפך בדקה ה-80.

לואיס מוריאל שחקן אטאלנטה. GettyImages
התכבד בשער ה-100. לואיס מוריאל/GettyImages

קליארי - אטאלנטה 1:0

אז הפעם ההתקפה הטובה בסרייה A הסתפקה רק בשער אחד, וגם הוא מהנקודה הלבנה, אבל זה הספיק כדי לנקום בקליארי על ההפסד בסיבוב הראשון ולעגל את כמות השערים העונה בכל המסגרות ל-100. אחרי ששער של ג'יו סימאונה נפסל בדקה ה-12 על ידי ה-VAR בגלל נגיעת יד, אנדראה קארבוני הצעיר גרם לפנדל לחובת קליארי והורחק בדקה ה-27. לואיס מוריאל דייק מהנקודה הלבנה עם ה-16 שלו העונה, וכך סמפדוריה נותרה היחידה שלא ספגה בליגה מאטאלנטה ב-2019/20. הקבוצה מברגמו במקום הרביעי עם ניצחון ליגה שמיני רצוף ו-10 ברציפות בכל המסגרות (שניהם שיאי מועדון) ורק נקודה פחות מאינטר.

דויד אוספינה שוער נאפולי מפונה לאחר פגיעת ראש. AP
צפוי לחזור לסגל במשחק הבא. דויד אוספינה/AP

נאפולי - רומא 1:2

הקרב על המקום החמישי נותר צמוד, כשהערב נאפולי השתוותה לרומא. נאפולי לא ניצחה את הג'אלורוסי בבית מאז נובמבר 2014 (גונסאלו היגואין וחוסה קאייחון קבעו 0:2) והערב השיגה את הנקודות החשובות. קאייחון כבש ראשון לנאפולי בפיניש יפה מהאוויר (55), הנריק מחיטריאן השווה בבעיטה חדה מחוץ לרחבה (60), אבל הבונבון הגיע בדקה ה-82, כאשר לורנצו אינסינייה שחרר כדור מסובב מקצה הרחבה לפינה הרחוקה (82) וקבע 1:2 נהדר. הרגע המשמח היה כאשר ניקולו זאניולו חזר לשחק שישה חודשים אחרי שקרע את הרצועה בברך. הקשר היצירתי, שחגג יום בולדת 21 בשבוע שעבר, לא שיחק מאז חודש ינואר, ולמעשה כבר חשב שגמר את העונה, אבל פגרת הקורונה שינתה הכל והוא שותף אתמול ב-33 הדקות האחרונות.

לורנצו אינסינייה עם ג'נארו גאטוזו, נאפולי. GettyImages
איזה גול. אינסינייה/GettyImages
לורנצו אינסינייה עם ג'נארו גאטוזו, נאפולי. GettyImages
לורנצו אינסינייה עם ג'נארו גאטוזו, נאפולי/GettyImages
ניקולו זאניולו שחקן רומא. GettyImages
ברוך שובך! זאניולו/GettyImages

משחקים נוספים

ברשיה - ורונה 0:2
לברשיה: אנדראה פאפטי (52), אלפרדו דונארומה (90+6)

פארמה - פיורנטינה 2:1
לפארמה: יוראי קוצקה (50 בפנדל). לפיורנטינה: אריק פולגאר (19 ו-31 בפנדלים)

סמפדוריה - ספאל 0:3
לסמפדוריה: קרול לינטי (11 ו-45+3), מנולו גביאדיני (45)

אודינזה - גנואה 2:2
לאודינזה: סקו פופאנה (44), קווין לזניה (73). לגנואה: גוראן פאנדה (81), אנדראה פינאמונטי (90+7)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully