וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מרגישה את האליפות, זידאן: "כל משחק הוא גמר"

הבלאנקוס שמרו על המאזן המושלם מאז הפגרה בזכות ה-0:1 על חטאפה, הגדילו את הפער מברצלונה, סרחיו ראמוס שוב כבש, קורטואה שוב שומר על שער נקי, אבל זידאן שומר על קור רוח: "ניצחנו בזכות רוח קבוצתית. אין הישגים בלי לסבול". זיזו על האפשרות שמסי יעזוב: "מקווה שלא"

אתר רשמי

ריאל מדריד מרגישה את זה מגיע. הבלאנקוס ניצחו אתמול (חמישי) 0:1 את חטאפה, כשפנדל מוצלח של סרחיו ראמוס בדקה ה-79 סידר לבלאנקוס ניצחון יקר למרות משחק לא טוב. ריאל הצליחה לנצל את המעידה של ברצלונה מול אתלטיקו מדריד, והגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות, כאשר נותרו חמישה מחזורים לסיום העונה. ריאל אולי לא מבריקה, אבל מאז החזרה לפגרה יש לה 6 ניצחונות ב-6 משחקים, ומאזן שערים 2:12.

זינאדין זידאן עם שחקני ריאל מדריד. רויטרס
בשקט בשקט. זידאן/רויטרס
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מיסטר קלאץ', סקורר. ראמוס/רויטרס
דני קרבאחל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא סופגים. קרבאחל/רויטרס

המאמן זינדין זידאן אמר בסיום: "אנחנו יודעים שאנחנו הולכים לסבול עוד הרבה, אבל היינו סבלניים, וידענו שהגול יגיע, ובסוף הוא הגיע. אני רוצה לברך את השחקנים שלי, כל משחק בליגה הספרדית קשה לנצח, ובגלל זה אנחנו רוצים לזכות באליפות הליגה. בלי לסבול, אי אפשר להגיע להישגים. כל משחק הוא גמר".

זיזו הוסיף ש"הדבר הכי חשוב זה שהשחקנים יודעים שהם צריכים לחשוב כקבוצה. כולם מעורבים במשחק, וכולם יודעים שכשאנחנו מאבדים את הכדור אנחנו חייבים להשתלט עליו מחדש. הקבוצה יציבה מאוד, ואנחנו רוצים להמשיך ככה. המשחק מול חטאפה היה הכי קשה שלנו העונה".

זידאן נשאל על השמועות על עתידו של מסי, והאפשרות שיעזוב את ברצלונה: "אני מקווה שלא. לא יודע מה יהיה עם מסי ומה מצבו, אנחנו רוצים שהשחקנים הכי טובים ישחקו בליגה שלנו. היום מה שאנחנו יכולים לעשות זה לשמוח על המאמץ הקבוצתי שהשקענו מול יריבה בעייתית".

מי שממשיך להצטיין בהגנה הוא השוער טיבו קורטואה, שאתמול שמר על שער נקי בפעם ה-16 העונה - יותר מכל שוער בחמש הליגות הבכירות באירופה. על ההצלה הגדולה במצב של 0:0: "הגובה שלי הוא שני מטר, אבל אני גם מהיר מאוד בריפלקסים שלי וזריז בין הקורות". לדבריו, "המפתח במשחק מול חטאפה היה לא להיגרר לסגנון שלהם עם כדורים ארוכים ועבירות חזקות. לא היינו במיטבנו, אבל מה שחשוב זה הנקודות. אסור לנו להיסחף באופוריה".

אי אפשר גם שלא לציין את איש הקלאץ' סרחיו ראמוס, שכבש את שערו תשיעי העונה, ומתחילת העונה הוא ניגש לבעוט 11 בעיטות עונשין מ-11 מטר, את כל ה-11 כבש. לאף שחקן בליגה אין יותר שערים מראמוס מאז החזרה מהפגרה - כשהבלם כבש בארבעה מששת המשחקים של קבוצתו.

עוד בוואלה!

קארים בנזמה יישפט בגין חלקו בניסיון הסחיטה בפרשת קלטת הסקס

לכתבה המלאה

גם דני קרבאחל החמיא ליריבה: "היינו חייבים לנצל את המעידה של ברצלונה, ועשינו את זה באחד המשחקים הכי קשים של העונה. צריך לכבד את חטאפה. זידאן היה ברור איתנו: כל משחק הוא כמו גמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully