וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה יישפט בגין חלקו בניסיון הסחיטה בפרשת קלטת הסקס

כחמש שנים לאחר מעצרו של חלוץ ריאל מדריד, החליטה פרקליטות ורסאי כי הוא יעמוד לדין בפרשת הסחיטה של מתיו ולבואנה יחד עם ארבעה מעורבים נוספים

AP

פרקליטות ורסאי בצרפת החליטה כי קארים בנזמה יישפט בגין מעורבות בניסיון סחיטה בפרשת קלטת הסקס מ-2015. חלוצה של ריאל מדריד יעמוד למשפט יחד עם ארבעה גברים אחרים שמעורבים בסיפור, בעוד חלוץ העבר ג'יבריל סיסה נוקה מחשד. מאז התפוצצות הפרשה, כזכור, בנזמה בן ה-32 לא נכלל שוב בסגל נבחרת צרפת.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הצרות המשפטיות חוזרות דווקא בעיצומה של העונה הטובה בקריירה. קארים בנזמה/רויטרס

תזכורת: בנזמה נעצר ב-4 בנובמבר 2015 על ידי משטרת ורסאי בחשד למעורבות בסחיטת מתיו ולבואנה, חברו לסגל נבחרת צרפת ששיחק אז במארסיי. על פי החשד, החלוץ בן ה-28 שימש כאיש קשר ומתווך מצד הסוחטים, אקסל אניו ומוסטפה זואווי, שנודעו כשניים שמלווים באופן קבוע את שחקני מארסיי וניצלו זאת במקרה של ולבואנה, כאשר החליפו לו מכשיר סלולרי בתקופה ששיחק בסטאד ולודורום וכך השיגו לידיים חומרים אישיים.

ולבואנה פנה אז למשטרה בטענה כי אנשים המחזיקים כביכול בסרטון סקס בהשתתפותו, דורשים סכום כסף בתמורה לאי הפצתה ברבים. ג'יבריל סיסה, קורבן קודם של אותה קנוניה (שילם 15 אלף יורו ב-2008) ומי שסירב לשמש כמתווך, היה הנחקר הראשון ובאמצעותו עלה השם של קארים זנאטי, פושע קטן המוכר לא רק למשטרה, אלא גם לאנשי הכדורגל בליון. רק בזכות היותו חבר ילדות של אחד, קארים בנזמה.

החלוץ הכחיש אז קשר לזנאטי ולאנשים שהיו חלק מפמלייתו במשך שנים, ואמר בחקירתו: "לא השתתפתי בסחיטה, מדובר בסך הכול באי הבנה. רק רציתי ליידע את ולבואנה ולעזור לו. הסיפור נודע לי כשלושה שבועות לפני המשחק בין צרפת לארמניה. הייתי במדריד, ופתאום ניגש אליי אדם עם כרית של לואי ויטון, הביא לי אותה וסיפר לי על הווידאו של ולבואנה. לא הכרתי אותו. "עם ולבואנה דיברתי על הסרטון יומיים לפני המשחק נגד ארמניה, כשהיינו בקלרפונטן. היינו לבד, אמרתי לו שיש קלטת לוהטת בכיכובו. אמרתי לו שאוכל לעזור כי זה קרה לי, והוא התעניין. הוא רצה לדעת על הרעש שנוצר, כי אנחנו אנשים מוכרים, אז אמרתי לו שהכול תלוי בו. לי הבאזז לא הפריע. הוא היה נבוך, מאוד נבוך. הוא שאל אותי מה הם רוצים ואמרתי לו שזנאטי יכול לעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully