וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל חיפה: אבוקסיס חוזר להרכב הכי חזק, רן קדוש יפתח במקום בוריץ'

באר שבע מצפה לשיפור והתאוששות אחרי האסיפה של אבוקסיס, ויטור ייעדר. הפועל חיפה הודיעה שהשוער הראשון יצא לחופשת מולדת. אראל מוצהב (שבת, 20:45, ספורט3)

מחזור 35הסתיים04/07/2020
הפועל באר שבע
  • ז'וסוואה (15)
  • דדיה (72)
  • ספורי (90)
1:3
  • (51) סילבסטר
הפועל חיפה
באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול אחרי הדרבי החיפאי

הפועל חיפה

האדומים הודיעו הבוקר כי החליטו לאפשר לשוער הראשון יסמין בוריץ' לטוס לחופשת מולדת בת שבועיים בבוסניה. "המועדון החליטו להקדים ולשחרר את השוער החתום לעונה נוספת על מנת שיוכל להצטרף לאימוני ההכנה לעונה הבאה בהקדם האפשרי", מסרו בהפועל חיפה, "עם חזרתו יכנס לבידוד בן שבועיים על פי ההנחיות". רן קדוש יחליפו מחר וגם במשחק הנעילה של הפלייאוף העליון, כשעל הספסל יישב שוער קבוצת הנוער עמית סוארי. שחקן נוסף שייעדר מחר הוא גל אראל המוצהב. חיים סילבס לא תרגל הרכב אך ההערכה שיעלה עם הרכב חזק, בניסיון לתקן את הרושם לאחר התבוסה בדרבי.

יסמין בוריץ' שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
נתראה בעונה הבאה. בוריץ'/ברני ארדוב

הפועל באר שבע

אחרי תשעה משחקי ליגה ללא ניצחון, שמונה מהם בפלייאוף העליון, בבאר שבע מבינים שהם חייבים מחר שלוש נקודות מול הפועל חיפה, בעיקר בשל מצב הרוח והאווירה שחייבת להשתפר לקראת גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה ב-13 ביולי. אחרי האסיפה הקשה שערך אתמול יוסי אבוקסיס עם השחקנים, שבה אמר להם את כל אשר על לבו בעקבות התוצאות המאכזבות האחרונות, מצפים במועדון לראות שינוי במשחק שייערך שוב באצטדיון הי"א בשל הליקויים בגלל שאצטדיון טרנר

אבוקסיס יעלה מחר עם הררכב החזק ביותר שעומד לרשותו, גם כהכנה לגמר הגביע. מי שייעדר הוא מיגל ויטור בגלל צהובים. כרגע ההעדפה לשוער ראשון, גם למחר וגם לגביע, היא אוהד לויטה, וזאת על אף שארנסטוס שטקוס שיחק במשחקים האחרונים וגילה יכולת טובה. בן שהר וז'וזואה יחזרו מחר להרכב.

עוד בוואלה!

האסיפה הקשה של יוסי אבוקסיס: "שחקנים כאן קיבלו הזדמנויות ואכזבו אותי"

לכתבה המלאה
בן שהר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
להתעשת, לפני שיהיה מאוחר מדי. שהר/דני מרון

טריוויה

* הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל באר שבע בליגת העל מאז ה-1:2 בקרית אליעזר במרץ 2012. יובל אבידור וחנן ממן כבשו אז, אופיר דוידזאדה צימק עם שער הליגה הראשון שלו.

* ב-20 משחקי הליגה ששוחקו מאז: 12 ניצחונות לבאר שבע ועוד שמונה תוצאות תיקו.

* הפועל באר שבע עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון וסך הכול ברצף של תשעה מחזורי ליגה ללא ניצחון - הכי ארוך שלה מאז 15 המשחקים בעונת הירידה ב-1997/98.

* 10 ניצחונות יש ליוסי אבוקסיס ב-18 משחקים בהם אימן מול הפועל חיפה. רק נגד מכבי חיפה הוא ניצח יותר (11).

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully