וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אלישע לוי סיכם לעונה נוספת ויישאר בקבוצה

29.6.2020 / 16:54

המאמן בן ה-62, שמונה לתפקיד בינואר והוביל את הזהובים להישגים יפים, נשאר: "שמח מאוד להמשיך, נעשה הכול כדי להמשיך להתקדם"

צילום: דוברות בני יהודה

אלישע לוי סיכם בבני יהודה לעונה נוספת וימשיך שם גם ב-2020/21. המאמן הוותיק, שהגיע אל הזהובים במהלך העונה אחרי עזיבתו של יוסי אבוקסיס להפועל באר שבע, אמר: "אני שמח מאוד להמשיך בבני יהודה. אנחנו נעשה הכול על מנת להמשיך ולהתקדם כקבוצה וכמועדון".

אלישע לוי מאמן בני יהודה. דני מרון
סגר לעונה נוספת אחרי חצי עונה מוצלחת. אלישע לוי/דני מרון

לוי בן ה-62 החל את קריירת האימון שלו בהפועל בית שאן ומשם המשיך למכבי הרצליה, צפרירים חולון, שוב בית שאן, עירוני ראשון לציון, הפועל כפר סבא, מ.ס. אשדוד ובני סכנין, שם הצליח מאוד ובעקבות ההצלחה הזו גם קיבל את מכבי חיפה ב-2008. לוי הוביל את הירוקים לשתי אליפויות (2008/9 ו-2010/11) וגם להשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2009/10.

אחרי ארבע עונות במכבי חיפה, עבר אלישע לוי להפועל באר שבע, איתה אמנם לא זכה בתארים, אבל הצליח לבנות קבוצה חזקה לקראת ההצלחה של ברק בכר אחריו. ב-2016 מונה לוי למאמן נבחרת ישראל ואימן במוקדמות גביע העולם 2018. לאחר קדנציה לא מוצלחת בנבחרת, לוי מונה למאמן מכבי פתח תקוה ופוטר בינואר 2019. בינואר 2020 מונה למאמן בני יהודה ואיתה הוא רושם הצלחה יפה, כולל קידום שחקני נוער תוך הצגת יכולת טובה. הוא גם הצליח להביא את הקבוצה עד לדו קרב פנדלים בחצי גמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully