וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "קבוצה שרוצה להישאר בליגה לא יכולה להיראות כך"

מאמן עירוני קרית שמונה היה מאוכזב מאוד אחרי ההפסד לבני יהודה: "אני מאוכזב מאיך שנראינו, אבל המשחק על כל העונה הוא בחמישי"

צילום: דוברות בני יהודה

אכזבה גדולה בעירוני קרית שמונה. הקבוצה של קובי רפואה הפסידה הערב (ראשון) 2:0 לבני יהודה ועכשיו היא רחוקה שלוש נקודות מסקציה נס ציונה לפני המשחק הקריטי בין השתיים ביום חמישי. אם הצפוניים לא ינצחו, הם ירדו לליגה הלאומית.

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. דני מרון
המצב קשה מאוד. רפואה/דני מרון

מאמן קרית שמונה קובי רפואה: "מה שהכי מאכזב אותי זה שקבוצה שרוצה להישאר בליגה לא יכולה לשחק ככה. כל הטענות אליי, אני פשוט מאוכזב מאיך שנראינו. היינו צריכים לתת הרבה יותר. הפנדל גם הרס אותנו, זה סימפטום של קבוצה שנמצאת בתחתית, נרכז את כל הכוחות במאבק שיש לנו בחמישי. מה שמעניין זה לבוא ביום חמישי כמו שצריך כי זה המאני טיים. אנחנו נראים לא טוב בשני המשחקים האחרונים. בני יהודה באה לשחק כדורגל פתוח ולא לקחנו. נרים את השחקנים. כרגע כולם מאוכזבים וזה טבעי. אני לא רוצה להמציא תירוצים. כל המשחק של העונה זה ביום חמישי, נעשה הכול כדי לנצח. כל השאר זה תירוצים. בטח שאני מאמין שאנחנו יכולים להישאר, זה המשחק האחרון של העונה. ברור שאנחנו מאמינים".

מאמן בני יהודה אלישע לוי: "הגישה שלנו למשחק הייתה טובה. זה משחק לא קל מבחינה מנטאלית. שיחקנו בסבלנות ומהר, שיחקנו טוב. אנחנו עושים פלייאוף טוב מאוד ומחפשים דרייב. נעשה הכול כדי לנצח במשחק האחרון. שאפו לשחקנים. למרות שלא היה לנו כביכול על מה להילחם, זה טוב למועדון ולרזומה והשחקנים עשו מה שצריך. זה משחק עם לחץ מנטאלי גדול מאוד כי יש לנו מה להפסיד. אנחנו עושים עונה די טובה. אנחנו יציבים מאוד, יש לנו פספוסים פה ושם, אבל אנחנו משחקים כדורגל טוב, כובשים שערים רבים. אנחנו מתקדמים ומקדמים שחקנים צעירים שלנו, שזה חשוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully