וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מנהלות הליגה לראשי משרד האוצר: "בלי רשת כלכלית לא נפתח את העונה הבאה"

29.6.2020 / 15:06

ראשי ליגות הכדורגל והכדורסל נפגשו עם פקידי האוצר ודרשו הבהרות: "אם לא נקבל הבטחה לכספים, אין אפשרות לקיים את הליגות". נבחנת אפשרות להפגנה משותפת

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים

ראשי ליגות העל בכדורגל וכדורסל נפגשו היום (שני) עם ראשי משרד האוצר כדי לדון במצב שנוצר בעקבות משבר הקורונה. במהלך הפגישה הבהירו יושבי הראש ארז כלפון ושמואל פרנקל כי אם לא יכריזו השבוע על רשת כלכלית ויינתנו תשובות ברורות על עתיד פתיחת היציעים במשחקי הספורט, הם לא יפתחו את העונה הבאה. הרשת הכלכלית שהמנהלות ביקשו היא על ההכנסות של הקבוצות השונות מכרטיסים ומנויים, כשמנהלת ליגת העל בכדורסל ביקשה סכום של 60 מיליון שקלים.

העונה בליגת הכדורגל אמורה להיפתח בעוד כחודשיים, ובינתיים, הקבוצות לא יכולות לפתוח את מכירות המנויים מבלי לדעת האם יוכלו להכניס קהל. ליגות הכדורסל ייפתחו בעוד קצת יותר משלושה חודשים והמצב שם דומה. בסיום הפגישה שוחחו ראשי הליגות על אפשרות של קיום הפגנה גדולה בירושלים כדי להבהיר לראשי המדינה את המצב הקשה שנוצר: "המצב ברור, אם לא נקבל הבטחה לכספים, אין אפשרות לקיים את הליגות בעונה הבאה", אמר אחד הנוכחים בפגישה.

שמואל פרנקל יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל. יותם רונן
בדרך להפגנה? פרנקל/יותם רונן

מלבד כלפון ופרנקל נכחו בפגישה גם שינו זוארץ ורותם קמר מטעם ההתאחדות לכדורגל ומטעם מנהלת ליגת העל בכדורסל מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל, מנכ"ל המנהלת שלומי פרי ורואה החשבון קובי גינזבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully