וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר "מחכה שהעונה תיגמר", חוגג מנסה לאחד את הקבוצות נגד דרישת הבקרה

29.6.2020 / 8:14

גם המאבק על אירופה לא מצליח להעיר את בית"ר מהתרדמת: "אם היה קהל, היו מרגישים לחץ אחר". בניון: "אולי אנסה את מזלי במועדון באירופה"

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

עיקרי הדברים

- בית"ר ירושלים מתקשה למצוא אנרגיות בפלייאוף, למרות המאבק על הכרטיס לאירופה

- בקבוצה מודים: "כולם רוצים שהעונה הזאת תיגמר כבר. זה לא אותו כדורגל ולא אותה אווירה"

- משה חוגג ידרוש: קהל בעונה הבאה או סיוע מהאוצר. חלק מבעלי הקבוצות תומכים במאבקו

- בניון מתקשה למצוא קופצות על הזרים שעומדים למכירה. עלותם בעונה הבאה: 7 מיליון שקל

seperator

1. בית"ר לא מוצאת אנרגיות: "כולם רוצים שהעונה הזאת תיגמר"

בבית"ר ירושלים כבר התרגלו לאווירת הנכאים של הפלייאוף בעידן הקורונה. אתמול (ראשון) רשמה הקבוצה משחק שביעי רצוף בפלייאוף ללא ניצחון כשסיימה ב-0:0 עם הפועל חיפה, ונשארה עם ארבעה שערי זכות בלבד מאז הפגרה. במועדון היו מאוכזבים בסיום ואמרו: "אחרי המשחק הטוב נגד באר שבע היינו צריכים לבוא יותר נחושים ולקחת את המשחק הזה. שחקנים בבית"ר צריכים להבין שאחרי כל כך הרבה משחקים ללא ניצחון, באים עם טירוף הרבה יותר גדול. אם היה קהל במשחקים האלה, הם היו מרגישים לחץ אחר".

עיקר הביקורת בבית"ר הופנתה לשחקני החלק הקדמי. "הגענו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק, חייבים להיות הרבה יותר מרוכזים מקדימה". רוני לוי המשיך באותו קו ואמר בסיום: "זה מאכזב, כי היו לנו מספיק הזדמנויות לתת את הגול ולצערי לא כבשנו. צריך לשכוח מזה כי בעוד יומיים יש משחק נוסף נגד מכבי תל אביב".

רוני לוי טוען ש"כל התקופה הזאת היא קשה ואינטנסיבית אחרי הכנה לא אידיאלית. קשה מאוד לכולם, גם בארץ וגם בעולם. ננוח יום אחד, נראה מה המצב הפיזי של כולם, מי באמת עומד לרשותנו ונדע לבחור את ההרכב הנכון עם שחקנים שעומדים טוב על הרגליים והתאוששו כמו שצריך. בסך הכל המצב שלנו במאבק על אירופה טוב מאוד, אבל אנחנו גם שואפים לשחק כדורגל טוב. לא תמיד הדברים הולכים".

למרות הרצון להשיג כרטיס לאירופה, בבית"ר לא התביישו להודות בסיום: "כולם רוצים שהעונה הזאת תסתיים. השחקנים לא מצליחים לייצר אנרגיות, ולא ברור אם שווה בכלל להתחיל את הכל ללא קהל גם בשנה הבאה. זה לא אותו כדורגל ולא אותו עניין, מדובר באווירה אחרת לגמרי שאף אחד לא רוצה להיות חלק ממנה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חיפה סיימה ב-0:0 מול בית"ר ירושלים שעדיין לא ניצחה בפלייאוף

לכתבה המלאה
טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים לפני אלי בלילתי שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא מצליחים להתעורר. טל בן חיים אמש/אדריאן הרבשטיין

2. לירן רוטמן ממשיך להיות נקודת האור: "מרגיש שעשיתי קפיצת מדרגה"

לירן רוטמן, שהתראיין לראשונה כשחקן בית"ר, אמר בסיום: "בסך הכל המשחק לא התעלה לרמה כל כך גבוהה. לכל קבוצה היו את ההזדמנויות שלה, אבל אני חושב שאנחנו צריכים לנצל את ההזדמנויות שלנו יותר טוב. ברמה האישית, רוני נותן לי קרדיט מתחילת הפלייאוף ואני מרגיש שעשיתי קפיצת מדרגה ברמה האישית. אבל אני מסתכל גם ברמה הקבוצתית - אנחנו צריכים להביא תוצאות טובות יותר".

על המשחק נגד מכבי תל אביב ברביעי: "היא אלופת המדינה, קבוצה חזקה מאוד, אבל אני מאמין שנשיג תוצאה טובה ולא נאכזב את האוהדים".

שחקן בית"ר ירושלים לירן רוטמן. דני מרון
נקודת אור. לירן רוטמן/דני מרון

3. חוגג זוכה לתמיכה מבעלי קבוצות: בלי הכרה בהכנסות, לא נפתח את העונה הבאה

היום בצהריים אמורה להתקיים ישיבת המנהלת בה תעלה לדיון דרישת בקרת התקציבים לא להכיר בהכנסות של הקבוצות ממנויים, כרטיסים, חסויות וכל הכנסה לא מובטחת אחרת בעונה הבאה. בעלי בית"ר משה חוגג אמור להגיע ולדבר עם הנוכחים, אחרי שכבר אמר בעבר כי ללא קהל או לחילופין עזרה משמעותית מהאוצר, הוא לא יפתח את העונה הבאה. חוגג זוכה לתמיכה ממספר בעלי קבוצות והמטרה היא להשיג רוב בהחלטה מאוד ברורה, לפיה ללא קהל וללא תמיכת המדינה העונה הבאה לא תיפתח בשום סיטואציה.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם אלי אוחנה. דני מרון
מודאג. משה חוגג עם אוחנה/דני מרון

4. היכולת של הזרים לא עוזרת להכנה של בניון לעונה הבאה

בית"ר ממשיכה בניסיונות למכור את הזרים ולהכניס כסף לקופת המועדון לקראת העונה הבאה, אך היכולת שלהם לא עוזרת ליוסי בניון לשדך להם קבוצה אחרת. עלות המעביד של חמשת הזרים בעונה הבאה בבית"ר מגיעה ל-7 מיליון שקל, ובבית"ר עדיין נחושים לחסוך לפחות חלק מהסכום. בבית"ר מתעקשים כי לא יקצצו לשחקנים שחתומים לעונה הבאה בנוסף למה שכבר קוצץ משכרם. האסטרטגיה תהיה לנסות לבקש ממספר שחקנים לחפש קבוצה, למרות שכבר עכשיו ברור ששחקנים כמו דן איינבינדר וחנן ממן לא יוכלו לקבל חוזים דומים בכדורגל הישראלי בעידן הקורונה. אם תראו הודעת שחרור של שחקן מבית"ר בתקופה הקרובה, אל תתפלאו אם למעשה מדובר בניסיון לפתוח במשא מתן על קיצוץ ולא מעבר לכך.

בניון התראיין ברוסיה וסיפר על התפקיד: "יש לי מזל שמיד אחרי שסיימתי את הקריירה התחלתי לעבוד במועדון כמו בית"ר ירושלים. אין לי זמן לחשוב על כך שהקריירה שלי הסתיימה כי אני עסוק כל הזמן בענייני הקבוצה. בכל מקרה אני נוהג להיפגש עם חברים שלי ולשחק כמה פעמים בשבוע. אני מאוד אוהב את התפקיד שאני נמצא בו, אני חושב שהוא מתאים לאופי שלי. אולי אחרי שאצבור כאן ניסיון, אנסה את מזלי במועדון באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully