וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לא פגוע שלא מדברים עליי כמועמד לנבחרת, מתעסק בבית"ר"

מאמן בית"ר ירושלים לאחר ה-0:0 מול הפועל חיפה: "רוצים לנצח, אבל הולך לנו קשה". חיים סילבס: "נצעיר את הקבוצה בעונה הבאה"

צילום: דוברות הפועל חיפה

בווידאו: חיים סילבס בסיום המשחק

בית"ר ירושלים נותרה ללא ניצחון בפלייאוף העליון, אבל הגדילה את הפער בקרב על המקום השלישי לשש נקודות אחרי 0:0 הערב (ראשון) בחוץ מול הפועל חיפה. הירושלמים סופרים כבר שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, דבר שלא קרה מאז תחילת 2013.

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים בועט מול גיא משפתי שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"הדרבי הוא המשחק הכי חשוב". גיא משפתי מול שלומי אזולאי/אדריאן הרבשטיין

רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים: "אין משחקים לא חשובים בפלייאוף. אנחנו עדיין במרוץ לאירופה ורוצים לנצח, אבל הולך לנו קשה. ייצרנו מספיק מצבים מול קבוצה שמתגוננת טוב בדרך כלל, אבל לא כבשנו וכשלא כובשים אז לא מנצחים. אני לא מתעסק בשנה הבאה, רק במטרה של להשיג את הכרטיס לאירופה. שנה הבאה? נדבר כשנגיע לזה. לא פגוע שלא מדברים עליי כמועמד לאמן את הנבחרת, אני מתעסק בבית"ר ובעבודה שלי".

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה: "היה משחק שקול של שתי קבוצות שניכרת עליהן העייפות וצפיפות המשחקים. זה משחק שיכול היה להיגמר לפה או לפה. חבל לי על חוסר החדות שלנו, החלטות קטנות שיכולנו לעשות יותר. בית"ר הגיעה כשהיא מאוד רוצה לנצח, עם הרכב חזק. לא נפלנו ממנה והפנים לדרבי. עברנו עונה עם הרבה עליות וירידות קיצוניות. בפלייאוף, בטח אחרי הקורונה, התחלנו כאילו זו עונה חדשה. נראינו הרבה יותר טוב ואני הייתי מרוצה. אני מקווה שנמשיך כך עם אותו רעיון ואותה הרגשה בעונה הבאה. יואב כץ, הצוות ואני רוצים להצעיר קצת את הקבוצה ולקחת אותה מדרגה קדימה".

הבלם גיא משפתי הוסיף: "היה משחק פתוח, שתי הקבוצות באו כדי לנצח, אבל ראו את העייפות. אני שמח שלא ספגנו ואנחנו ממשיכים את הפלייאוף המצוין שלנו. אנחנו עובדים על הסדר וההגנה. גם כשהפסדנו למכבי תל אביב, שזו הקבוצה היחידה שניצחה אותנו בפלייאוף, עמדנו מצוין. הדרבי זה המשחק הכי חשוב בפלייאוף עבורנו. נבוא ונעשה את המקסימום כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully