וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פארסה: סשה זברב הבטיח להיכנס לבידוד, ונראה חוגג במסיבה לוהטת

רק לפני כמה ימים הטניסאי הגרמני (7 בעולם) התנצל על התנהגותו חסרת האחריות בטורניר של דג'וקוביץ', עכשיו הוא שוב נתפס בפאדיחה: "טניסאים עצלנים, חפפנים ואנוכיים"

מתוך אינסטגרם

עוד פרשה מביכה לטניס העולמי. אחרי שבשבוע שעבר התברר שמספר טניסאים (ביניהם המדורג ראשון בעולם נובאק דג'וקוביץ') נדבקו בקורונה במסגרת טורניר צדקה שנערך בסרביה ובקרואטיה, אתמול (ראשון) פורסם סרטון של סשה זברב הגרמני חוגג במסיבה ורוקד לצד חברים ודוגמניות, ימים ספורים בלבד אחרי שהתנצל על התנהגותו והבטיח שהוא נכנס לבידוד.

זברב, כזכור, השתתף בשבוע שעבר בטורניר אדריה, שבמסגרתו נדבקו בקורונה הטניסאים גריגור דימיטרוב, בורנה צ'וריץ' וויקטור טרויצקי. למרות זאת, אתמול זברב נראה חוגג במסיבה של מעצב האופנה פיליפ פליין. המדורג 7 בעולם נראה מפזז מחויך לצד חברים ודוגמניות, כולל בת זוגו. זברב אומנם נמצא שלילי בבדיקת הקורונה שעבר אחרי הטורניר שעורר כל כך הרבה זעם בענף, אבל בעקבות הביקורת על ההתנהלות חסרת האחריות של הספורטאים (שלא שמרו על תקנות הבריאות, לא עטו מסיכות, לא שמרו על מרחק וכו' וכו'), הוא התנצל בפומבי והבטיח שהוא נכנס לבידוד בעקבות העובדה שהיה לצד נשאי הנגיף.

"אני מתנצל מעומק לבי את כל מי שסיכנתי בזה ששיחקתי בטורניר", כתב זברב בן ה-23, "אמשיך לשמור על תקנות הבידוד שייעצו לי הרופאים. וכדי לנקוט בזהירות נוספת, הצוות שלי ואני נעבור בדיקות נוספות". כאמור, כמה ימים לאחר מכן הוא נראה בבירור חוגג במסיבה, לא שומר על כללי ריחוק ולא עומד בהבטחתו.

עוד בוואלה!

בעולם הטניס ממשיכים לתקוף את ה"פריק שואו" של נובאק דג'וקוביץ'. אמו: "מנסים לחסל אותו"

לכתבה המלאה

וזה פיליפ פליין, המעצב שאירח את המסיבה

View this post on Instagram

WALKIN' ON WATER

A post shared by Philipp Plein (@philippplein) on

זברב ובת זוגו שנראתה לצדו במסיבה

View this post on Instagram

Days like these ☀️?

A post shared by Brenda (@brendapatea) on

התמונות האלה מדאיגות מאוד עבור ראשי הטניס, שבימים אלה מקווים שאליפות ארה"ב והרולאן גארוס יתקיימו בהצלחה בחודש ספטמבר, אבל כשהם רואים את הטניסאים הבכירים בעולם מתנהגים בכזו חוסר אחריות, הם בוודאי נלחצים לגלות שמכל רחבי העולם יגיעו ספורטאים שמסכנים את בריאותם של חבריהם בימי מגיפה עולמית.

כתב "ניו יורק טיימס" בן רותנברג כתב: "זאת בדיוק הדאגה שלי, בימים בהם הטניס מנסה להתאושש ולחזור מהמגיפה. לא רק שכללי הזהירות לא נשמרים, אלא שיותר מדי טניסאים נראים מרוכזים רק בעצמם, ואין להם שום יכולת להתנהג על פי האינטרסים של משהו גדול מהם".

לאחר מכן, אחרי שהסרטון פורסם ברשת, מארגן המסיבה פיליפ פליין מחק את הסרטון מחשבון האינסטגרם שלו. על כך כתב רותנברג: "לא משנה כמה עצלנים, חפפנים ואנוכיים הטניסאים בנוגע לבריאות הציבור והתקנות בימי מגיפה - הם תמיד מגיבים במהירות בניסיון לחפות על התחת שלהם". זברב, אגב, אמור לשחק בקרוב בטורניר בברלין, שאליו הורשתה כניסה של אלף צופים.

  • עוד באותו נושא:
  • סשה זברב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully