וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל ירושלים: ג'רמי פארגו נרשם לבכורה מול האקסית. האנטר לא בסגל

28.6.2020 / 19:01

הקלאסיקו החמישי העונה (21:00, ספורט 5), פארגו ישחק, האנטר פצוע. אחרי שהפסידה בשלושה מארבעת המפגשים העונה, האלופה תחפש ניצחון יוקרתי שיהיה גם ה-100 בליגה הסדירה. ספרופולוס: "בלי קהל זה לא כדורסל. זה שונה"

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

המחזור ה-24 בבית העליון בליגת העל יימשך מחר (שני, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) עם הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי, בו תארח האלופה ומוליכת הטבלה מכבי תל אביב את מחזיקת הגביע והקבוצה שבמקום השני הפועל ירושלים. שתי הקבוצות נפגשו ארבע פעמים העונה, כשהמאזן הוא 1:3 לטובת ירושלים. האדומים גברו על הצהובים בגמר גביע ווינר, רבע גמר גביע המדינה שנערך ביד אליהו ובמשחק הליגה בסיבוב השני בארנה, ואילו הצהובים ניצחו רק במשחק שנערך בסיבוב הראשון ביד אליהו. המשחק מחר יהיה ה-125 בין הקבוצות בליגה הסדירה, כשהמאזן עומד על 25:99 לטובת מכבי, שתחפש ניצחון 100 במפגשי העונה הסדירה.

ג'רמי פארגו הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
עדיין לא בכושר משחק. ג'רמי פארגו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

מכבי תל אביב חזרה למשחקי הליגה עם שני ניצחונות נוחים על חשבון מכבי אשדוד והפועל חולון, שתיים מהקבוצות שנראות פחות טוב מבחינת הסגל. עם זאת, במכבי היו מאוד מרוצים מההגנה שהציגו השחקנים, ומהתרגום של ההגנה הזאת למשחק התקפה טוב. מי שבינתיים מצטיין בשורות הקבוצה הוא דני אבדיה, במשחקיו האחרונים לפני היציאה לדראפט ה-NBA. הפורוורד הישראלי הוסיף מסת שרירים ומשחק עם הרבה ביטחון. הסנטר אותלו האנטר, שפספס את שני המשחקים בשבוע שעבר בגלל גב תפוס, לא נרשם למשחק. פרדריק בורדיון ייכלל בסגל לראשונה.

המאמן יאניס ספרופולוס: "אין לנו עניינים לא גמורים איתם. אנחנו משחקים מול קבוצה טובה, ואנחנו גם קבוצה טובה. זה טוב לכדורסל שיש שתי קבוצות ברמות האלה. הפתעות? אני לא חושב שאף אחת מהקבוצות יכולה להראות משהו שונה, כי איך אפשר להפתיע כששתי הקבוצות משחקות בתנאים לא מושלמים לכדורסל. אני לא חושב שיהיו הפתעות, לכל קבוצה יש פילוסופיה, מכירים אחד את השני. מי שיהיה טוב יותר על המגרש ויעשה פחות טעויות, ינצח.

"כל המשחקים חשובים לליגה, אנחנו מכבדים את כל הקבוצות, בגלל זה אנחנו מנסים להיות הכי טובים בכל משחק בליגה. אנחנו יודעים את החשיבות של המשחק, ונבוא לשחק כדי לתת משחק טוב.

"התנאים של הכדורסל כאן הם לא כמו לפני הקורונה. אתם יושבים שני מטר ממני עם מסכות, אז ככה זה עם הכדורסל. הקצב שלנו הוא עוד לא הקצב שאנחנו רוצים, אנחנו מתאמנים רק שלושה שבועות, זה לכל הקבוצות ככה. כל הקבוצות לא משחקות את הכדורסל הכי טוב שהן יכולות, זה משפיע על כולן. אנחנו מנסים להשתפר, להיות יותר יציבים במהלך המשחק.

"מאוד מוזר לשחק בלי קהל. זה לא כדורסל, זה שונה. קשה לשחק בלי התשוקה של הקהל. אני מקווה שבשנה הבאה נתחיל את הליגה בישראל עם קהל, כי כל ספורט הוא בשביל האוהדים ובשביל האפשרות ליהנות".

עוד בוואלה!

שמעון מזרחי עוזב את דירקטוריון מנהלת הליגה, עדלי מרכוס צפוי להחליפו

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
"כל הקבוצות לא משחקות את הכדורסל הכי טוב שהן יכולות". יאניס/דני מרון

גם בהפועל ירושלים מרוצים מהחזרה לעונה למרות ששני הניצחונות שלה היו פחות נוחים. הקבוצה של עודד קטש עמדה בצורה יפה מאוד מול מכבי ראשון לציון אותה פגשה בשבוע שעבר פעמיים, כשמעל כולם בלט תמיר בלאט בניהול משחק נהדר. בלאט שימש כמנהל משחק טבעי יחידי של מחזיקת הגביע אחרי עזיבתו של ג'ייקובן בראון בשל העובדה כי ג'רמי פארגו עדיין לא בכושר משחק. בסופו של דבר ירושלים הודיעה שהיא רושמת את פארגו להופעת בכורה (מול האקסית שלו). דוידאס סירווידיס הליטאי לא ייכלל בסגל.

עודד קטש דיבר על המפגש מחר ואמר: "זה משחק נגד מכבי תל אביב, ברור שמתייחסים לזה יותר. זה המשחק הכי קשה שיכול להיות ביד אליהו. זה יהיה קצת מוזר בלי קהל, אבל יהיה מעניין לראות איך המשחק יתפתח. כמובן שההכנות הן בדיוק אותו דבר. יכול להיות שיש יותר מתח אצל השחקנים. אני לא מרגיש את זה. זה משחק עם חשיבות לא מאוד גדולה. ברור שהמשחקים מול מכבי תל אביב מעניינים, אבל אלו שלבים מוקדמים".

על ג'רמי פארגו: "מן הסתם זה לא יהיה מושלם מחר. הוא לא יוכל לשחק המון דקות, אבל גם המעט שהוא ייתן יעזור לנו".

ג'יימס פלדין: "יהיה מוזר בלי קהל. במשחקים האלו יש אווירה מחשמלת, ועכשיו לא יהיה את זה. זה רק המשחק השלישי שלנו, אבל זה תהליך ארוך. אנחנו יודעים מה זה אומר למועדון שלנו לנצח את הקבוצה הזו. יהיה משחק מהנה ללא ספק".

על ג'רמי פארגו: "ייקח לנו קצת זמן לעשות התאמות. אנחנו מכירים את האיכויות שלו. אנחנו ננסה ללמוד איך לשחק ביחד, ראינו אחד את השני הרבה שנים אבל לא שיחקנו יחד. ייקח זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully