וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי עוזב את דירקטוריון מנהלת הליגה, עדלי מרכוס צפוי להחליפו

28.6.2020 / 10:03

היו"ר הנצחי החליט להפסיק את חברותו בוועדה המנהלת בה הוא חבר מ-2002, מנכ"ל הצהובים אמור למלא את מקומו. מכבי תל אביב: "מזרחי ימשיך לפעול לטובת הכדורסל הישראלי"

אנשי מכבי תל אביב מגיעים לבדיקות

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (ראשון) כי יו"ר המועדון שמעון מזרחי החליט להפסיק את חברותו בדירקטוריון מנהלת ליגת העל ובוועדת המנהלת, מסגרות בהן שימש כדירקטור מטעם המועדון מאז היווסדה של המנהלת בשנת 2002.

"מובן מאליו כי מזרחי ימשיך לפעול לטובת הכדורסל הישראלי בתפקידיו במסגרות הספורט השונות בהן הוא חבר הן בישראל והן באירופה, כפי שפעל בחמשת העשורים האחרונים", נכתב בהודעת המועדון.

מהמנהלת נמסר: "רוצים להודות לשמעון מזרחי על תרומתו במהלך 18 שנותיו כדירקטור במנהלת. מזרחי היה ממייסדיה של המנהלת ואחד מעמודי התווך שלה, ואנו רוצים להביע את הערכתנו לפועלו, ניסיונו ותרומתו הגדולה לכדורסל הישראלי בכלל ולליגת העל בפרט".

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן עם ג'ייק כהן ועם שמעון מזרחי. דני מרון
סופה של תקופה. שמעון מזרחי/דני מרון

לוואלה! ספורט נודע כי מי שצפוי להחליפו בתפקיד הוא מנכ"ל המועדון החדש עדלי מרכוס, שהיה מנכ"ל מנהלת הליגה במשך שנים רבות, והחליף בחודשים האחרונים בתפקיד הזה את אלי דריקס.

מזרחי בן ה-80 ימשיך להיות חבר הנהלה באיגוד הכדורסל מטעם מכבי, כשההחלטה שלו לעזוב נובעת גם ממניעים אישיים וגם מהחלטת המועדון לפיה ימשיך להתמקד בתפקידיו ביורוליג. מזרחי היה חבר הדירקטוריון היחיד שנשאר בתפקידו מאז הקמת המנהלת. מי שיהיה חבר הדירקטוריון הוותיק ביותר כעת הוא בעלי גלבוע/גליל חיים אוחיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully