וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובאני רוסו נחשף לחולה מאומת, במכבי חיפה חששו שהקבוצה תישלח לבידוד

28.6.2020 / 10:37

החשש שהמאמן המנטלי נדבק התבדה והוא ישהה בבידוד במשך שלושה ימים. בקבוצה מבהירים: הוא לא בא במגע עם השחקנים בימים האחרונים. הערכה: סוגיית הפיצוי מבאר שבע לא תטרפד את מינוי ברק בכר

התגובות בתום המשחק מול הפועל באר שבע, פלייר/דוברות מכבי חיפה

עיקרי הדברים

- ג'ובאני רוסו נחשף לחולה קורונה מאומת, במכבי חיפה חששו שהקבוצה תיכנס לבידוד

- במכבי חיפה מחמיאים לסינטאיהו סלליך ומאור לוי אחרי הניצחון על באר שבע

- בקבוצה בטוחים: "אין צורך במהפכות בקיץ, יש פה בסיס טוב לשנים הבאות"

- בקבוצה מאמינים שסוגיית הפיצוי מהפועל באר שבע לא תטרפד את מינוי ברק בכר

seperator

הצוות הרפואי של מכבי חיפה הורה לג'ובאני רוסו להיכנס לבידוד של שלושה ימים, לאחר ששחקן העבר שמשמש כמאמן המנטלי של המועדון נחשף לנשא מאומת של נגיף הקורונה. תחילה חששו במכבי חיפה שרוסו נדבק, אולם הוא לא מגלה תסמינים. רוסו מגיע לעיתים קרובות למתחם האימונים בכפר גלים, אך למזלה של הקבוצה רוסו לא הגיע לשם במשך כמה ימים ולכן לא בא במגע עם השחקנים.

בכל מקרה בחיפה החליטו לנקוט במשנה זהירות ודורשים מרוסו להיות בבידוד מוחלט במשך 14 יום. בצוות הרפואי של הקבוצה חששו מאוד שאם רוסו יתברר כחולה קורונה הקבוצה כולה תיכנס לבידוד, אולם בשלב זה ההערכה היא שהוא לא נדבק. בחיפה יחדדו את הנהלים בפני העובדים שבאים במגע עם שחקנים ואנשי הצוות כדי למזער עד כמה שניתן מגע עם אנשים זרים עד תום העונה.

מאמן מנטלי מכבי חיפה ג'ובאני רוסו. אדריאן הרבשטיין
דרמה בכפר גלים. ג'ובאני רוסו/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה מרוצים מאוד אחרי שרשמו אמש (שבת) ניצחון שלישי ברציפות עם 1:2 על הפועל באר שבע. "לא הצגנו יכולת טובה, אבל צריך לזכור שיש עלינו עומס רציני. חשוב שידענו לנצח גם במשחק כזה, זה מעיד עלינו המון", אמר אחד השחקנים.

בקבוצה החמיאו לסינטאיהו סלליך שהמשיך את התקופה המצוינת עם שער ניצחון וגם למאמן מרקו בלבול על כך שהמשיך להאמין בו למרות הביקורות. גם מאור לוי הצעיר קצר מחמאות על היכולת שהציג לאחר שנכנס כמחליף. כמו במשחק הקודם, לוי נראה דינמי וביקש את הכדור כל הזמן, דבר שבקבוצה מאוד אהבו לראות.

"בניגוד לעונות קודמות הצליחו לבנות פה בסיס לכמה שנים", אמרו בקבוצה. "אין צורך במהפכות בקיץ אלא בחיזוקים נכונים בכמה עמדות. אחר כך הקבוצה תוכל לעלות עוד שלב".

עוד בוואלה!

מרקו בלבול: "לקלופ לקח חמש שנים לבנות את ליברפול"

לכתבה המלאה
מאור לוי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ממשיך להראות ניצוצות. מאור לוי/אדריאן הרבשטיין

למרות רצף הניצחונות, בקבוצה ממשיכים בניסיון להחתים את ברק בכר. המכשול העיקרי בשלב זה הוא המגעים של המאמן עם ראשי הפועל באר שבע בנוגע לפיצוי. בכר חתום לשנתיים נוספות בבאר שבע בשכר גבוה מאוד, אולם למרות שמדובר במכשול, במכבי חיפה מעריכים שיוכלו למנות את בכר בקרוב. אם בכל זאת יהיו התפתחויות מפתיעות והגעתו של בכר תטורפד, הירוקים יחלו במו"מ עם מאמן זר. אם גם זה לא יצלח, יחזרו לאופציה של מאמן ישראלי אחר.

(עדכון ראשון: 9:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully