וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה יפנו ליואב כץ: "שלם לנו את המענק מ-2018/2019"

27.6.2020 / 13:27

בעקבות פסיקת הבורר כי המועדון חייב לשלם לניר קלינגר 16 אלף שקל עבור מענק ההעפלה לאירופה, השחקנים ידרשו שוב את הכסף ואף עשויים לתבוע. פדידה ייעדר מול בית"ר

צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

שחקנים ששיחקו בהפועל חיפה בעונת הזכייה בגביע המדינה יפנו בימים הקרובים לבעלים יואב כץ וידרשו לקבל את מענק העלייה לאירופה על סך 16 אלף שקלים. הפנייה הצפויה מגיעה לאור פסיקת הבורר בנוגע למענק אותו חויב הבעלים לשלם לניר קלינגר, שאימן את הקבוצה בעת הזכייה. השחקנים משוכנעים שכעת, לאור הפסיקה, גם הם צריכים לקבל את הכסף. אם כץ יסרב, הם עשויים לתבוע את המועדון בגין הסכום.

כזכור, כץ התחייב במסמך לשלם לשחקנים מענק על זכייה בגביע והשתתפות במפעל האירופאי אך בפועל, הסכומים לא הועברו לשחקנים ולצוות. בעבר טען הבעלים כי התחייב רק לשחקנים שיישארו בקבוצה, אך לפחות לטענת מרבית אלה שנותרו, גם הם לא קיבלו את הסכום. "אין ספק שהפסיקה בנושא של ניר מוכיחה שצדקנו לאורך כל הדרך", טוען שחקן שזכאי לטענתו לכסף. "אין התארגנות בשלב הזה לפעול ביחד אך יש דיבור של הרבה שחקנים שידרשו עכשיו שוב את הכסף. אני מאמין ששחקנים שלא משחקים בקבוצה או יעזבו בקיץ יתבעו את הכסף אם הוא לא ישולם".

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. דני מרון
הפעם הוא ישלם? כץ/דני מרון

מחר (ראשון, 20:45, ספורט4) תארח הקבוצה את בית"ר ירושלים, בתקווה להמשיך להציג יכולת טובה כשם שהציגה עד כה בפלייאוף העליון. סער פדידה ייעדר בשל כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully