וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיום הסכסוך? אורן חסון ומורן מאירי נועדו לפגישה ארוכה

25.6.2020 / 16:30

יו"ר ההתאחדות וחבר ההנהלה שהיו על מסלול התנגשות, נועדו בתיווך שני אנשים כדי ללבן את המחלוקות. האם ההדורים בין השניים ייושרו?

דוברות מכבי חיפה

בדרך להפסקת אש? יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון וחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל, עורך הדין מורן מאירי, נפגשו היום בצהריים למה שעשוי לסיים לדברי גורמים המעורים בפרטים את הסכסוך ביניהם. מזה תקופה קיימת מתיחות בין השניים, מתיחות שמזמן כבר חרגה מהגבולות המקצועיים שבתוך כותלי ההתאחדות לכדורגל. השניים חברים בוועדות שונות מעבר לחברות בהנהלת ההתאחדות ומכאן שגורמים שונים ניסו להפגיש ביניהם במטרה לסיים את המשקעים.

אורן חסון מנכ"ל מנהלת הליגה. יוסי ציפקיס
יישר את ההדורים עם מאירי. אורן חסון/יוסי ציפקיס

בין שלל המחלוקות בין השניים נמצאת סוגיית המשך דרכו של ווילי רוטנשטיינר בהתאחדות לכדורגל. בעוד שמאירי עומד על כך שבכל תנאי ימשיך רוטנשטיינר. חסון מתעקש עדיין על קיצוץ משמעותי בשכר של האוסטרי.

בפגישה בין השניים נכחו עוד שני אנשים וגורמים אחרים בהתאחדות לכדורגל הביעו תקווה כי השניים יסיימו את הסכסוך וייצאו לדרך חדשה לטובת הכדורגל הישראלי.

הפוסט של זהבי

אגב, ערן זהבי נפרד היום מהמאמן היוצא אנדי הרצוג וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "תודה אנדי על הכול, על התמיכה מהתחלה ועד הסוף, על האומץ להתעקש שאחזור לנבחרת ביחד עם ווילי. תודה על השינוי שיצרתם בנבחרת מהרגע שהגעתם, מאחל לאנדי בהצלחה בהמשך ומקווה שזה לא סופו של תהליך. אומנם התוצאות לא הגיעו בקמפיין הזה, אבל הדרך וכל מה שמסביב לנבחרת הלך קדימה. זה לא הזמן לעצור, עם הפנים קדימה לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully