וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ירדן שועה לא יחזור לשחק, צפוי לעזוב בסיום העונה

25.6.2020 / 12:28

הירוקים הודיעו שהחלוץ יערוך אימונים אישיים בלבד, אבל שועה הבהיר למקורביו שאין בכוונתו לנסוע לחיפה. בכר ממשיך להתקרב לירוקים, אחותו של בלבול: "מתפללת שתצא מהמועדון הזה"

דוברות מכבי חיפה

(עדכון ראשון: 10:38)

יום עמוס במכבי חיפה. בפגישה שנערכה הבוקר (חמישי) בין הבעלים יעקב שחר לחלוץ ירדן שועה, הוחלט שהאחרון לא יחזור לשחק העונה. בהודעה הרשמית של הירוקים נכתב: "בפגישה שנערכה היום בין ראשי מכבי חיפה לשחקן ירדן שועה ונציגו, הוחלט בהסכמה הדדית כי עד תום העונה הנוכחית השחקן יזכה לאימונים אישיים במסגרת נפרדת מהקבוצה. בתום עונה זו יוחלט בנוגע לעתידו במועדון".

למרות ההודעה שועה הודיע למקורביו שהוא לא מתכוון להגיע לכפר גלים ויתאמן באופן אישי, אך לא בחיפה. ישנה אפשרות סבירה שבסוף העונה שועה יועמד למכירה, אבל אחרי שרכשה אותו בסכום גבוה, מכבי חיפה לא תשחרר אותו ללא תמורה. ייתכן שהחלוץ יושאל לקבוצה אחרת אם אופציית רכישה.

גורם במכבי חיפה אמר היום: "עבור יענקל'ה, התנהלות ומוסר חשובים יותר מכל דבר אחר. הקווים והגבולות מאד ברורים".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עתידו יוכרע בין היתר על ידי המאמן הבא. שועה/ברני ארדוב

בהמשך צפוי גם ברק בכר לשוחח עם שחר בניסיון לקדם את מינויו למאמן בעונה הבאה. המכשול העיקרי בשלב זה הוא החוזה הגבוה שהיה לבכר בהפועל באר שבע עד 2022 והעובדה שאלונה ברקת, שעדיין נושאת באחריות לאותו חוזה, לא ששה לתת פיצוי גבוה למאמן הקבוצה לשעבר. בכר יישאל גם בנוגע לירדן שועה ואם יתברר שהוא מאוד בונה עליו, ייתכן שהאחרון בכל זאת יישאר.

אפרופו בכר: בינתיים מי שרואה ושומע את הרחש הוא כמובן המאמן הנוכחי מרקו בלבול, שעדיין לא קיבל הודעה על עתידו. בסביבת המאמן יש מי שלא אוהב את ההתנהלות הזו ואחותו, אתי בלבול, כתבה היום בפייסבוק: "כל מי שמכיר אותי יודע שפי וליבי שווים, לפי הפרסומים אני מתפללת בשבילך שתצא מהמועדון הזה, עשית מה שאף אחד לפניך לא עשה בעשור האחרון, וכל זה עוד בלי שום חיזוק בחלון העברות, ובכל זאת החזרת את החיים לעיר, מגיע לך להיות מוערך כי אתה אלוף".

בעניין אחר, מכבי חיפה תנסה לצרף את מגן של הפועל באר שבע אורן ביטון, זאת בכפוף להסכמה של המאמן החדש כשזה יחתום. בחיפה מעריכים שביטון יכול לתרום רבות לקבוצה אך ההחלטה תהיה של הסמכות המקצועית הבאה. אם בכר או כל מאמן אחר יאשרו את המהלך, מכבי חיפה תפתח במו"מ מהיר לצרף את המגן שאמור לעזוב את הפועל באר שבע.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"החזרת את החיים לעיר". מרקו בלבול/ברני ארדוב

לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בשבת אמר בלבול: "חשוב לנו להמשיך את היכולת הטובה משני המשחקים האחרונים, מול באר שבע ומול הפועל תל אביב. לא פשוט לנצח את אותה קבוצה פעמיים באותו שבוע. כל משחק בפלייאוף הזה הוא משחק קשה ונעשה את הכל כדי להמשיך לשחק את הכדורגל הטוב ולנצח".

דולב חזיזה הוסיף: "אנחנו באים למשחק הזה מול הפועל באר שבע, כמו שאנחנו באים לכל משחק - לנצח. חזרנו ליכולת שהצגנו במשך כל העונה ואני שמח על כך. אני בטוח שכולם מרוצים וחשוב לנו להמשיך ככה. קצת חבל לי על תחילת הפלייאוף והזמן שלקח לנו לחזור לעצמנו, אבל אנחנו מרגישים טוב ובאים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully