וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן: "באמת שעשינו פלייאוף פנטסטי"

מאמן הפועל כפר סבא היה מאושר בתום ה-2:3 של קבוצתו על מ.ס. אשדוד שסידר לירוקים עונה נוספת בליגת העל: "היום כל השחקנים הגיעו, וזו הגדולה"

צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: תגובות אנשי מכבי תל אביב בתום הניצחון על הפועל חיפה

בהפועל כפר סבא חגגו הערב (רביעי) על כר הדשא באיצטדיון הי"א בתום ה-2:3 הגדול שהשיגו על מ.ס. אשדוד. הקבוצה של עמיר תורג'מן לא כבשה במשך שלושה משחקים רצופים, אך היום היא ידעה שהיא חייבת את הניצחון, כבשה שלוש פעמים והשלימה את העבודה בדרך לעונה נוספת בליגת העל. לכפר סבא כרגע שש נקודות יותר מקרית שמונה ונס ציונה, ובקופה נותרו עוד שש נקודות, אבל שתי יריבותיה ייפגשו במחזור הסיום ולכן עמיר תורג'מן ושחקניו יכולים להיות רגועים.

מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן שחרר אנחת רווחה בסיום: "וואו וואו. המתח הצטבר. באמת שעשינו פלייאוף פנטסטי. ידענו שזה משחק מאוד קריטי עבורינו. אני מאוד שמח עבור הבחורים. במשך שלושה משחקים לא כבשנו בכלל, ועכשיו חשבנו שלושה. היום כל השחקנים הגיעו וזו הגדולה. הם הראו אופי ואני גאה בהם. אני מקווה שהשחקנים שחוגגים שומרים על ריחוק. הגעתי לפה והייתה משימה להישאר בליגה, אנחנו גם בדרך למקום 9. אני מאוד מאושר. אמרתי את זה ואני אומר עוד פעם, לא צריך לקפוץ לכל מקום. ברגע שהגיע הצ'אנס מכפר סבא החלטתי שאני קופץ למים עוד פעם ואני שמח על כך".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: הפועל כפר סבא הבטיחה הישארות עם 2:3 על מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
עמיר תורג'מן מאמן הפועל כפר סבא. לירון מולדובן
"ברגע שהגיע הצ'אנס מכפר סבא החלטתי שאני קופץ למים". עמיר תורגמן/לירון מולדובן

על העונה הבאה: "כשחתמתי דיברנו על זה שאם נישאר בליגה והדברים יסתדרו כפי שאנחנו רוצים אז נמשיך יחד. שאפו גדול". על קבוצתו לשעבר, נס ציונה אותה תפגוש כפר סבא במחזור הבא: "אני הכי מוכן למפגש מול נס ציונה למרות שיש לי פינה חמה בלב בשבילם. אני מקצוען ואנחנו נגיע מאה אחוז מוכנים למשחק".

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון: "אין ספק שאנחנו עושים דברים מדהימים מבחינה התקפית. הגנתית אנחנו מקבלים גולים בקלות, ואת זה צריך לשפר. החבר'ה באים לשחק כדורגל, ואפשר לשפר את משחק ההגנה. מצד שני אני מאוד חושש לאבד את האיזון בין משחק ההגנה למשחק ההתקפה. יש לנו הרבה חבר'ה צעירים וגם חבר'ה ותיקים וכולם עושים עבודה טובה. אין קשר בין זה שפתחנו עם רון שושון בין הקורות ולזה שהתסבכנו. רון שושן הוא שוער ליגת על לכל דבר ועניין וההחלטה שהוא משחק היא ההחלטה שאני הכי שלם איתה. אני לא יודע אם נשארנו תיארותית או לא, מרוב תיאוריה כבר הלכתי להוציא רישיון חדש. המטרה שלנו היא להנות עד תום העונה ולא לקבל גולים כאלה, כי זה מרגיז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully